توجه ویژه‌ای به محیط زیست شهرستان کنگان شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر توجه ویژه‌ای به محیط زیست شهرستان کنگان شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، احمد غریبی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما انتظار بیشتری از صنعت داریم و بارها از تریبون‌های مختلف امامان جمعه، شوراهای اسلامی، نماینده مردم شریف جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، آلایندگی و تبعات آن را در حضور رئیس محترم جمهور، وزرا و دیگر مقامات کشوری بیان کرده‌اند و لذا درخواست داریم که توجه و التفات ویژه به این مسئله یعنی حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی‌ها صورت گیرد.
فرماندار کنگان افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: مسئله محیط زیست یا حفظ منابع طبیعی، برای ما مسئله‌ای تجملاتی و درجه دو نیست بلکه یک مساله حیاتی است.
رئیس شورای تأمین شهرستان کنگان بیان کرد: ضمن اینکه تشکر می‌کنیم از مدیران صنعت، اما واقعیت مطلب شرایطی که در فضای مجازی، افکار عمومی و در محافل و مجالس در خصوص مشکلاتی که ما در بحث سایت ۲ داریم زیاد و بسیار نگران کننده است و به رغم همکاری‌های خوب صنعت با مجموعه شهرستان ولی باز هجمه‌های آلودگی زیست محیطی ایجاد شده در منطقه که شاهد آن هستیم پذیرفتنی نیست.
وی ادامه داد: حتی در زمانی که هوای شهرستان ابری و شرایط خاص جوی به وجود می‌آید آلودگی خاصی وجود دارد و باید در هر حال باید همیشه خدا را شاهد و ناظر کار خود قرار دهیم.
فرماندار کنگان بیان کر: از مدیرکل محیط زیست استان بوشهر تقاضا دارم با برنامه ریزی مطلوب توجه ویژه ای به محیط زیست شهرستان کنگان داشته باشد که با توجه به شرایطی که در منطقه است و درگیر آن هستیم یک محیط زیست با امکانات بالا در حد اداره کل جهت پیگیری و رصد و پایش این حجم آلودگی داشته باشیم.
وی یادآور شد: در خصوص ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز به دو معاون خود مأموریت داده‌ایم که پیگیری و اهتمام جدی کنند و مطالبات مردمی را با دقت رصد کنند. امیدوارم از خبر توجه ویژه‌ای به محیط زیست شهرستان کنگان شود راضی بوده باشید.

توجه ویژه‌ای به محیط زیست شهرستان کنگان شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۲۲ ۰۲:۴۱:۰۳