تماسی بین آمریکا و روسیه برای کاهش تنش ها وجود ندارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تماسی بین آمریکا و روسیه برای کاهش تنش ها وجود ندارد به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از پایگاه النشره، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن از عدم وجود تماس بین روسیه و آمریکا برای کاهش تنش ها خبر داد.
بر اساس این گزارش، سفیر روسیه در واشنگتن گفت که تماس و ارتباطی بین آمریکا و روسیه برای کاهش تنش ها همانند چیزی که ۶ دهه قبل دو کشور را از جنگ هسته ای دور کرد، وجود ندارد.
وی همچنین افزود که تلاش دیپلمات های روس برای ازسرگیری روابط با واشنگتن با شکست مواجه شده است.
آنتونوف گفت: ما برای تمدید توافق استارت (پیرامون همکاری در زمینه بازرسی از تاسیسات هسته ای) تلاش کردیم اما به نظر می رسد که ایالات متحده طرح های دیگری دارد.
این در حالی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که دولت آمریکا فهرست تحریم‌های ضدروسی خود را روز چهارشنبه افزایش داد و یک شهروند روس و دو شرکت مستقر در آلمان و امارات و شرکت‌های وابسته به آن‌ها را به فهرست تحریم‌ها افزود.
خزانه داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای گفت که با هماهنگی وزارت دادگستری و دفتر تحقیقات فدرال (FBI) و اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری یک شبکه روسی را شناسایی شده است که فناوری‌های نظامی و حساس با کاربرد دوگانه را از آمریکا تهیه می‌کرد و آنها را در اختیار کاربران روسی قرار می‌داد.
خزانه داری آمریکا گفته است در نتیجه اتهامات ثابت شده علیه این شرکت‌ها به دلیل نقض تحریم، تمام دارایی‌های افراد و شرکت‌های آن‌ها در آمریکا مسدود خواهد شد و شهروندان و شرکت‌های آمریکایی از هرگونه ارتباط تجاری با آنها منع خواهند شد.
پیش از این، «جیمز اوبرایان»، هماهنگ‌کننده سیاست‌های تحریمی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده بود که واشنگتن به اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه ادامه خواهد داد. امیدوارم از خبر تماسی بین آمریکا و روسیه برای کاهش تنش ها وجود ندارد راضی بوده باشید.

تماسی بین آمریکا و روسیه برای کاهش تنش ها وجود ندارد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۱ ۰۲:۳۸:۳۶