تل آویو اجازه برگزاری انتخابات در بیت المقدس را بدهد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تل آویو اجازه برگزاری انتخابات در بیت المقدس را بدهد به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از اسپوتنیک، پارلمان اروپا از سرگیری مذاکرات صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی را خواستار شد.
پارلمان اروپا روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که این نهاد خواهان برگزاری کنفرانس بین المللی با هدف از سرگیری مذاکرات برابر با راه حل دو کشوری برای رژیم صهیونیستی و فلسطین است.
در بیانیه پارلمان اروپا از رژیم صهیونیستی خواسته می شود تا اجازه انتخابات در بیت المقدس شرقی را بدهد. پارلمان اروپا همچنین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در فلسطین را در این بیانیه خواهان شده است.
در ادامه تنش ها در اراضی اشغالی، نظامیان صهیونیست در جریان یورش بامداد و صبح چهارشنبه به کرانه باختری و قدس اشغالی، دستکم ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیست در این یورش ها، شماری از اسرای آزاده فلسطینی را نیز در مناطق مختلفی از جمله الخلیل، نابلس، اریحا، رام الله و بیت لحم بازداشت کرده و به مراکز امنیتی منتقل نمودند. در بین بازداشتی ۴ تن از رهبران حماس نیز حضور دارند. امیدوارم از خبر تل آویو اجازه برگزاری انتخابات در بیت المقدس را بدهد راضی بوده باشید.

تل آویو اجازه برگزاری انتخابات در بیت المقدس را بدهد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۵ ۰۲:۳۷:۳۲