تغذیه رایگان در مدارس روستایی هرمزگان آغاز شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تغذیه رایگان در مدارس روستایی هرمزگان آغاز شد به گزارش سوالات شرعی و احکام، حسن جراره بیان داشت: برای اجرای این طرح ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی وزارت آموزش وپرورش اخذ شده است. براساس عدالت آموزشی، توزیع تغذیه رایگان برای چند استان محروم کشور انجام می شود که استان هرمزگان نیز جزو این طرح است.
معاون پژوهش، برنامه‎‎ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تغذیه رایگان هفته‌ای ۲ یا سه بار به مدت ۶ ماه بین دانش آموزان دوره ابتدایی با اولویت مناطق کم برخوردار و محروم، حاشیه نشین، مدارس روستایی و عشایری استان توزیع می‌شود.
وی گفت: توزیع شیر رایگان در مدارس نیز در دستورکار وزارت آموزش وپرورش قرار دارد اما هنوز به هیچکدام از استان‌ها ابلاغ نشده است.
جراره یادآور شد: این طرح با تغذیه رایگان مدارس که سال‌های گذشته در کشور اجرا می‌شد، متفاوت است؛ در قانون بودجه برای توزیع تغذیه رایگان در مدارس سراسر کشور اعتبار درنظر گرفته شده اما هنوز شیوه‌نامه آن ابلاغ نشده است.
هرمزگان ۴۳۵ هزار و ۶۸۳ دانش‌آموز در همه مقاطع تحصیلی دارد که در سه هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند. امیدوارم از خبر تغذیه رایگان در مدارس روستایی هرمزگان آغاز شد راضی بوده باشید.

تغذیه رایگان در مدارس روستایی هرمزگان آغاز شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۳ ۰۲:۳۹:۵۶