تشنج در شهر ساحلی فلسطین اشغالی/ اصابت پهپاد انتحاری به
«نتانیا»!

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تشنج در شهر ساحلی فلسطین اشغالی/ اصابت پهپاد انتحاری به
«نتانیا»!
به گزارش سوالات شرعی و احکام، مرکز اطلاع رسانی فلسطین در خبری از تازه‌ترین ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی از اصابت یک فروند پهپاد انتحاری به محله‌ای مسکونی در شهر ساحلی اشغالی «نتانیا» در فلسطین اشغالی خبر داد.
وبگاه فلسطینی «شهاب نیوز» شامگاه یکشنبه به نقل از منابع عبری زبان گزارش داد که این انفجار انتحاری ساعاتی پیش در جریان سو قصد به یکی از گروهک‌های تبهکار مستقر در این شهر اشغالی ساحلی روی داده است.
رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» با تأیید این انفجار مدعی شد که این حمله پهپادی انتحاری به یک منزل مسکونی در جریان سوءقصد به جان یکی از عناصر تبهکار یک گروه مافیایی رخ داده است.
منابع عبری گزارش دادند که این انفجار در یکی از محله‌های مسکونی پرجمعیت شهرک نتانیا به وقوع پیوسته که رعب و وحشت ساکنان اشغالی این شهر ساحلی را به دنبال داشته است.
در همین راستا، کاربران شبکه‌های اجتماعی در سرزمین‌های اشغالی با انتشار ویدئوی از جزئیات این انفجار مشکوک واکنش نشان دادند.
ویدئوهای منتشر شده در سرزمین‌های اشغالی حاکی از استقرار گسترده آمبولانس‌های مراکز درمانی در محل حادثه است.
منابع رسانه‌ای صهیونیستی از کمربند امنیتی گسترده پلیس امنیتی اشغالگران در اطراف محل حادثه گزارش می‌دهند.
جزئیاتی از ابعاد این حادثه مشکوک تا این لحظه در رسانه‌های محلی مخابره نشده است. امیدوارم از خبر تشنج در شهر ساحلی فلسطین اشغالی/ اصابت پهپاد انتحاری به
«نتانیا»!
راضی بوده باشید.

تشنج در شهر ساحلی فلسطین اشغالی/ اصابت پهپاد انتحاری به
«نتانیا»!  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۲۲ ۰۲:۳۹:۳۹