تسریع در صدور صدور اسناد مالکیت ۲ هزار ملک راه و شهرسازی
بافق

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تسریع در صدور صدور اسناد مالکیت ۲ هزار ملک راه و شهرسازی
بافق
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مهدی اقبال، سه شنبه شب در جلسه قرارگاه حدنگاری سردار شهید سلیمانی شهرستان بافق با اشاره به سابقه اجرای کاداستر اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری و مفاد قانونی همچون برنامه هفتم توسعه بخش های شرعی و قانونی مبنی بر لزوم اجرای کامل این قانون است.
وی با اشاره به تأمین اعتبار برای تهیه نقشه در استان و شهرستان بافق افزود: اداره کل ثبت اسناد با تمام توان آماده صدور اسناد مالکیت کاداستری در تمامی حوزه‌های کشاورزی، روستایی، شهری و املاک دولتی و موقوفات است.
مدیرکل ثبت اسناد یزد با بیان اینکه تعویض اسناد روستایی با همکاری و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رایگان است، تصریح کرد: در این بخش و همچنین مستندسازی اراضی زراعی و کشاورزی نیازمند همکاری بخشداری ها، شوراها و دهیاری ها برای ترغیب و تشویق مردم هستیم.
اقبال با تقدیر از اقدامات خوب مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان و بنیاد مسکن اظهار داشت: اقدامات حقوقی و ثبتی ما همواره در راستای کاهش پرونده‌های ورودی محاکم قضایی به ویژه پرونده‌های مرتبط با اراضی و املاک راه و شهرسازی باشد.
وی بر لزوم تسریع در صدور اسناد بنیاد مسکن، اسناد روستایی، تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی و برنامه ریزی جدی برای تسریع در صدور حدود ۲ هزار اراضی و املاک راه و شهرسازی بافق تأکید کرد.
عضو شورای قضایی استان یزد، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، بخشداران، شوراها و دهیاران برای اطلاع رسانی و ترغیب مردم برای دریافت اسناد مالکیت کاداستری و تعویض اسناد دفترچه‌ای را خواستار شد و گفت: باید اجرای کامل کاداستر به صورت مدنظر جدی قرارگاه، شورای قضایی و شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان قرار گیرد. امیدوارم از خبر تسریع در صدور صدور اسناد مالکیت ۲ هزار ملک راه و شهرسازی
بافق
راضی بوده باشید.

تسریع در صدور صدور اسناد مالکیت ۲ هزار ملک راه و شهرسازی
بافق  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۲ ۰۲:۴۱:۱۹