ترک فعل قطعی مسئولین در قبال آبگرفتگی منازل مردم «جوادیه»
بجنورد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ترک فعل قطعی مسئولین در قبال آبگرفتگی منازل مردم «جوادیه»
بجنورد
سیدجواد ایلالی در گفتگو با خبرنگار سایت احکام اظهار داشت: متأسفانه بر اثر بارندگی و سیل شاهد آب‌گرفتگی منازل و وارد آمدن خسارت به ساکنین محله جوادیه بجنورد بودیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی با اشاره ضعف زیرساخت‌های محله جوادیه بجنورد تصریح کرد: رفع این معضلات نیازمند چاره‌جویی اساسی و همت مضاعف مسئولین است.
وی در ادامه با اشاره به رفع برخی مشکلات و نارسایی‌ها در کوتاه مدت افزود: متأسفانه این مهم تاکنون محقق نشده است.
ایلالی خاطر نشان کرد: در سیل امشب ایرادات جدی به عدم پیش‌بینی و اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه به برخی مسئولین بجنورد وارد است.
دادستان بجنورد در ادامه با اشاره به لزوم انجام اقدامات اولیه جهت ممانعت از ورود آب به منازل حاشیه خندق‌ها و مسیل‌ها پس از اعلام وضعیت قرمز و هشدار وقوع سیلاب احتمالی بر ترک فعل قطعی مسئولین و دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
وی تصریح کرد: در سیل گذشته هشدارهای لازم صادر شد و پرونده کیفری هم تشکیل شد.
ایلالی با گلایه نسبت به کوتاهی برخی مسئولین نسبت به شرح وظایف قانونی خود گفت: برخی مسئولین یا نسبت به وظایف خود اشراف ندارند یا اینکه بی‌تفاوت هستند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی گفت: تا چه زمانی مردم باید پس از بارش حداقلی باران شاهد خسارت به اموال خود باشند.
وی در در ادامه افزود: خروجی جلسات ستاد مدیریت بحران باید کاهش خسارت به مردم باشد.
ایلالی گفت: ترک فعل احتمالی مسئولین در ازای مصوبات ستاد مدیریت بحران از فردا پیگیری می‌شود و در قبال این مهم باید پاسخگو باشند.
دادستان بجنورد با تاکید بر پیگیری مردم جوادیه نسبت به خسارات وارده به منازل و اموال خود در محاکم قضائی بیان کرد: با هر مقام و مسئولی در قبال ترک فعل احتمالی برخورد خواهد شد. امیدوارم از خبر ترک فعل قطعی مسئولین در قبال آبگرفتگی منازل مردم «جوادیه»
بجنورد
راضی بوده باشید.

ترک فعل قطعی مسئولین در قبال آبگرفتگی منازل مردم «جوادیه»
بجنورد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۶-۱۰ ۰۲:۳۹:۱۳