ترامپ حضور رسمی خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می
کند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ترامپ حضور رسمی خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می
کند
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از اسپوتنیک، منابع آمریکایی گزارش داده اند که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده مصمم است تا اواخر روز دوشنبه در راهپیمایی خود در ایالت اوهایو، قصدش را برای نامزدی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور اعلام کند.
در این گزارش آمده است که ترامپ به فعالانه در حال گفتگو درباره اعلام قصد خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در اواخر روز دوشنبه است.
هدف اصلی ترامپ از اعلام احتمالی نامزدی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، ایجاد موج سیاسی برای کمک به پیروزی احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره‌ای کنگره است. انتخاباتی که قرار است روز سه شنبه برگزار شود.
اوایل ماه نوامبر، رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند که ترامپ احتمالاً آغاز مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ خود را در ۱۴ نوامبر امسال اعلام خواهد کرد.
در ۸ نوامبر نیز رأی دهندگان آمریکایی به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت تا در انتخابات میان دوره‌ای کنگره شرکت کنند. تمامی ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و ۳۵ کرسی از ۱۰۰ کرسی سنا، علاوه بر مناصب مختلف در سطح ایالتی و محلی، برای انتخابات میان دوره‌ای کنگره در نظر گرفته شده است.
در شرایطی که بسیاری از کشورهای خارجی به انتخابات میان‌دوره‌ای که دو سال پس از انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود اهمیتی نمی‌دهند، آمریکایی‌ها به دلیل تأثیر زیاد آن بر برنامه‌های سیاسی آمریکا و جهت‌گیری کشور، به این انتخابات علاقه‌مند هستند.
همچنین امسال، اهتمام فزاینده‌ای به انتخابات فرمانداران ایالتی (نماینده بالاترین مقام در انتخابات، که نتایج انتخابات را تأیید می‌کند) به دلیل نقش مهم آنها در سازماندهی و مدیریت انتخابات و مستندسازی نتایج آن، وجود دارد. امری که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در جریان اعتراض به نتایج انتخابات ۲۰۲۰ به آن اشاره کرد. ترامپ در آن زمان در پیام توییتری نوشت: «تایید آرا توسط برایان کمپ، فرماندار ایالت جورجیا، امکان کنترل و تطبیق امضای آرا و پاکت‌های پستی و … را ناممکن کرده است. آن‌ها می‌دانستند که قصد تقلب دارند. امضای واقعی باید آشکار شود.»
انتخابات میان دوره‌ای هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، اما زمانی که با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، همزمان نباشد، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.
همه اعضای مجلس نمایندگان برای یک دوره دو ساله انتخاب می‌شوند، بنابراین همه ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان در طول انتخابات میان دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند. همچنین یک سوم از ۱۰۰ سناتور (۳۵ کرسی) در انتخابات میان دوره‌ای هر دو سال یک بار انتخاب می‌شوند. بعلاوه، انتخابات برای فرمانداران بسیاری از ایالت‌ها (۳۶ ایالت)، و همچنین بسیاری از مناصب سیاسی محلی در ایالت‌ها و شهرها نیز برگزار می‌شود.
پیش‌بینی‌ها نامعلوم است و نتایج نظرسنجی بسته به حزبی که نظرسنجی را انجام می‌دهد و تمایلات ایدئولوژیکی آنها متفاوت است. به عنوان مثال، نظرسنجی‌های محافظه کار «فاکس نیوز» نشان می‌دهد که جمهوری خواهان عموماً از دموکرات‌ها بهتر عمل می‌کنند، که برخلاف نتایج نظرسنجی‌های انجام شده توسط شبکه خبری لیبرال ام اس ان بی سی (MSNBC) است. با این حال، همه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که تفاوت بین نامزدهای دو حزب، به ویژه در ایالت‌هایی مانند پنسیلوانیا، جورجیا، نوادا، آریزونا و ویسکانسین کم است. امیدوارم از خبر ترامپ حضور رسمی خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می
کند
راضی بوده باشید.

ترامپ حضور رسمی خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می
کند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۸ ۰۲:۳۹:۱۲