تثبیت گفتمان امامت و افزایش مخاطبان مهم‌ترین دستاورد بنیاد
هدایت

به گزارش سوالات احکان و شرعی در خبر تثبیت گفتمان امامت و افزایش مخاطبان مهم‌ترین دستاورد بنیاد
هدایت
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام سیدناصرمیرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، در جمع راهیاران استان‌های سراسر کشور در سالن جلسات یاوران مهدی (عج) مجتمع قم، به سیر تحولات شبکه امامت از آغاز فعالیت‌های بنیاد هدایت تا کنون اشاره کرد و اظهار داشت: در طول این سال‌ها با زحمات و توجیهات مکرر شما معیار و ملاک مردم و امامان را در فعالیت‌ها تغییر داده است.
وی رویکرد حل مسائل اجتماعی با محوریت امام را به عنوان یک رویکرد پذیرفته شده، برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد با گفتمان و مفاهیم مورد نظر بنیاد هدایت درگیر شدند؛ در این زمینه مطالعه کرده و تولیدات پژوهشی ارائه کردند؛ گفتمانی که اجمالا در ذهن تعداد زیادی از فعالان حوزه مسجد شکل گرفت و این افراد با عزم راسخ این گفتمان را باور کردند و تلاش می‌کنند این راه را ادامه بدهند.
مدیرعامل بنیاد هدایت مسیر پیش روی بنیاد را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: سایت احکامواره های محله همدل و اوج، موج‌هایی را ایجاد کرد و آنچه که اتفاق افتاد این بود که تا پیش از این شما با ۵ هزار نفر مواجه بودید اما در حال حاضر با همه کسانی که در سایت احکامواره اوج لبیک گفتند مواجه هستید؛ بنابراین دایره مخاطبان شما همه ائمه جماعات سراسر کشور را در بر می‌گیرد. از این پس همه خدمات و عملیات‌های ما با این مجموعه است و منحصر در روحانیون مستقر سازمان تبلیغات نخواهد بود.
حجت الاسلام میرمحمدیان افزود: ما ایده‌ای را ترویج می‌کنیم و هرکسی با این منطق همراهی کند وظیفه داریم از او حمایت کنیم. ما یک نرم افزار برای ارائه کردن داریم. پیام آورانی هستیم با یک حرف پیشرو که قابلیت مطرح شدن و تبیین دارد.
وی برگزاری کوثر هدایت سلام الله علیها را نقطه عطفی در فعالیت‌های بنیاد هدایت خواند و گفت: اتفاق مهمی که در این نشست ملی افتاد، برگزاری نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بود. نمایشگاهی که تبلوری از گفتمان بنیاد هدایت بود؛ همه حرف ما این است که مدل حکمرانی مردمی امام محور را ترویج و ارائه کنیم.
مدیرعامل بنیاد هدایت در پایان تصریح کرد: در سال جدید فرصت‌هایی خواهیم داشت که باید آن‌ها را جدی بگیریم؛ آنچه برای ما مهم است جا افتادن گفتمان امامت و اجرایی شدن آن از سوی امامان در میدان است. امیدوارم از خبر تثبیت گفتمان امامت و افزایش مخاطبان مهم‌ترین دستاورد بنیاد
هدایت
راضی بوده باشید.

 2022-03-30 08:17:55