تاکید رئیس حشد شعبی بر ضرورت تفاهم جهت حل اختلافات بغداد و
اربیل

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تاکید رئیس حشد شعبی بر ضرورت تفاهم جهت حل اختلافات بغداد و
اربیل
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، فالح الفیاض رئیس هیات حشد شعبی عراق روز سه شنبه در بغداد با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و رایزنی کرد.
بر اساس این گزارش، در بیانیه هیات حشد شعبی آمده است: فالح الفیاض رئیس هیات حشد شعبی با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق و هیات همراه وی دیدار کرد.
این بیانیه می افزاید که الفیاض در ابتدای این دیدار بر اهمیت اتحاد مواضع ملی و ضرورت یکپارچگی نظرات برای مقابله با چالش هایی که عراق با آن مواجه است تاکید کرد.
رئیس هیات حشد شعبی همچنین بر ضرورت تداوم در پیش گرفتن تفاهمات برای حل تمام اختلافات بین بغداد و اربیل تاکید نمود.
از سوی دیگر، بارزانی نیز بر اهمیت تداوم هماهنگی مواضع، تلاش های منصفانه، حفظ دستاوردهای امنیتی که به کمک تمام نیروهای امنیتی محقق شده است و ضرورت تقویت ارتباطات برای ممانعت از تحرکات بقایای گروه تروریستی داعش تاکید کرد.
این در حالی است که محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در دیداری در بغداد که امروز سه شنبه انجام شد بر ضرورت همکاری برای حفظ حاکمیت عراق و عدم استفاده از اراضی آن به عنوان محلی برای حمله به کشورهای همسایه تاکید کردند.
در بیانیه نخست وزیری عراق آمده است که محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز سه شنبه میزبان نیچروان بارزانی رئیس اقلیم و هیئت همراه او بود.
السودانی در این دیدار به اهمیت یکپارچگی مواضع در سطح ملی و لزوم همبستگی و هماهنگی برای مقابله با چالش های اقتصادی، معیشتی و خدماتی که به تامین زندگی کریمانه همه شهروندان در سراسر عراق نیازمند است، اشاره کرد. امیدوارم از خبر تاکید رئیس حشد شعبی بر ضرورت تفاهم جهت حل اختلافات بغداد و
اربیل
راضی بوده باشید.

تاکید رئیس حشد شعبی بر ضرورت تفاهم جهت حل اختلافات بغداد و
اربیل  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۳ ۰۲:۳۶:۵۵