تأمین نان موردنیاز مردم زاهدان/اصناف طبق روال فردا باز خواهد
بود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تأمین نان موردنیاز مردم زاهدان/اصناف طبق روال فردا باز خواهد
بود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید علی میرحسینی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به ایجاد احساس عدم امنیت برای فعالیت‌های اقتصادی در زاهدان به دنبال اغتشاشات اخیر اظهار داشت: امنیت در راستای ایجاد اشتغال و تقویت کسب‌وکار در جامعه لازم و ملزوم هم هستند.
وی با بیان اینکه اگر امنیتی در کار نباشد، سرمایه‌گذاری و اشتغالی هم در کار نخواهد بود و جامعه مشمول ضرر و زیان می‌شود، بیان کرد: حرکات اخیر در زاهدان را نباید به‌پای مردم و کسبه نوشت و هیچ‌کسی راضی به این اقدامات نبوده است.
رئیس خانه اصناف زاهدان با بیان اینکه من همه را به آرامش دعوت می‌کنم، یادآور شد: با تمهیدات هفت هشت ساعت گذشته مسائل مربوط به تأمین مایحتاج مردم رفع شده و اصناف مطابق روال از فردا باز خواهد بود و به مردم خدمات می‌دهند.
دستور فوق‌العاده برای تهیه نان مردم داده‌شده / شهروندان به شایعات توجه نکنند
میرحسینی به مشکل تهیه نان در برخی مناطق اشاره کرد و گفت: دستور فوق‌العاده برای تهیه نان مردم داده‌شده است و در حال حاضر با تمهیدات اندیشیده شده برای تهیه نان نیاز به کارت‌خوان نیست و مردم می‌توانند از طریق پرداخت نقدی خرید خود انجام بدهند.
وی یادآور شد: اگر ما امروز امنیتی در استان نداشته باشیم اشتغالمان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و درآمد مردم پایین می‌آید لذا باید هرچه زودتر آرامش به استان برگردد.
رئیس خانه اصناف زاهدان با تأکید بر اینکه شهروندان به شایعات توجه نکنند، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که شایعاتی را در جامعه مطرح کند و آرامش و بهداشت روانی را به مخاطره بیندازد. امیدوارم از خبر تأمین نان موردنیاز مردم زاهدان/اصناف طبق روال فردا باز خواهد
بود
راضی بوده باشید.

تأمین نان موردنیاز مردم زاهدان/اصناف طبق روال فردا باز خواهد
بود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۲ ۰۲:۴۰:۱۴