بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی در لرستان برگزار شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی در لرستان برگزار شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد جواد محمدی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رقابت استانی بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی امروز همزمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری استان لرستان شروع شد.
وی گفت: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان، هنرمندان و علاقمندان به هنر قصه‌گوی، مسئولان استانی و… کار خود را آغاز کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: در این جشنواره راه یافتگان به این مرحله در قالب‌های بخش ملی، آئین سنتی، نوجوانان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در گروه‌های سنی ۱۲ سال تا ۱۸ سال و بزرگسال به رقابت می‌پردازند و امروز ۱۰ قصه گو از سوی هیئت داوران انتخاب و برای رقابت در مرحله منطقه‌ای معرفی خواهند شد.
محمدی گفت: آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این دوره از جشنواره در مرحله استانی عصر امروز بیستم سایت احکامماه با حضور مسئولان استانی و هنرمندان در محل در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری استان لرستان در خرم آباد برگزار شد. امیدوارم از خبر بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی در لرستان برگزار شد راضی بوده باشید.

بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی در لرستان برگزار شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۳ ۰۲:۵۰:۲۰