به صدا درآمدن آژیر خطر در پایتخت اوکراین

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر به صدا درآمدن آژیر خطر در پایتخت اوکراین به گزارش سوالات شرعی و احکام، شبکه خبری الجزیره بامداد شنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر در پایتخت اوکراین خبر داد.
بر اساس این گزارش، آژیر خطر حملات هوایی بامداد شنبه در کی یف پایتخت اوکراین به صدا درآمد.
جزئیات بیشتری در این خصوص یا تلفات و خسارات احتمالی هنوز منتشر نشده است.
لازم به ذکر است که ولادیمیر پوتین، ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) با اشاره به درخواست جمهوری‌های دونباس برای کمک به آنها به‌منظور رهایی از ستم رژیم کی‌یف، دستور آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین را صادر کرد.
این در حالی است که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به تازگی به اظهارات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه درباره ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، که گفته است «ظاهرا پوتین حالا نسبت به گذشته نرم‌تر شده و تمایل بیشتری به مذاکره با اوکراین دارد»، واکنش نشان داد.
پسکوف درباره اظهارات اردوغان گفت: در واقع، پوتین از همان ابتدا از مذاکره استقبال می‌کرد. رئیس جمهور (روسیه) به دفعات این حرف را زده است.
وی همچنین یادآور شد که حتی پیش از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، پوتین تلاش کرده بود که باب مذاکره با ناتو، آمریکا و سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) را باز کند. امیدوارم از خبر به صدا درآمدن آژیر خطر در پایتخت اوکراین راضی بوده باشید.

به صدا درآمدن آژیر خطر در پایتخت اوکراین  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۲ ۰۲:۳۷:۰۸