بهبود کسب و کار در گرو جذب سرمایه گذار است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بهبود کسب و کار در گرو جذب سرمایه گذار است به گزارش سوالات شرعی و احکام، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در نشست با سرمایه گذاران صنعت مرغ افزود: ۲۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان در هفته دولت رقم زده شد که در صددیم این میزان افزایش یابد.
وی اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان با هدف روان‌سازی سرمایه گذاری و تسهیل مسیر برای سرمایه گذاران راه اندازی شده و نماینده دستگاه‌ها در این مرکز مستقر هستند تا بتوانند موارد لازم را در اسرع وقت پیگیری کنند.
معتمدیان با بیان اینکه مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان یک فرصت طلایی برای سرمایه گذاران است، ادامه داد: نجات استان از مشکلات اقتصادی با جذب سرمایه گذار میسر می‌شود و نماینده تام الاختیار ادارات باید در این زمینه پر تلاش باشند تا سرمایه گذاران در اسرع وقت موفق به طی مراحل قانونی شوند.
وی با بیان اینکه درصددیم آذربایجان غربی در عرض پنج سال قطب اول بلور و شیشه کشور شود، اضافه کرد: بیش از ۶ میلیارد تن نمک در دریاچه ارومیه وجود دارد که برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در این راستا نیز برای استان ضروری است.
این نشست با حضور تعدادی از مسؤولان استانی و تولید کنندگان مرغ و در راستای راه اندازی واحد مرغ گوشتی ۶ میلیون قطعه‌ای در چهار فاز در شهرستان خوی برگزار شد.
به گفته معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه مقرر شد با حضور سرمایه گذار در استان این واحد تولیدی با اشتغالزایی برای ۲ هزار نفر راه اندازی شود.
بررسی وضعیت سند واگذاری زمین در قالب شهرک‌های صنعتی به این سرمایه گذار به مساحت ۷۵۰ هکتار و اخذ استعلامات از طریق مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تا ۱۵ روز از مواردی بود که در این جلسه گفت و گو شد. امیدوارم از خبر بهبود کسب و کار در گرو جذب سرمایه گذار است راضی بوده باشید.

بهبود کسب و کار در گرو جذب سرمایه گذار است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۹ ۰۲:۴۰:۱۳