بسیج مایه امیدبخشی به جامعه است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بسیج مایه امیدبخشی به جامعه است به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای این شهر ضمن گرامی داشت هفته بسیج، ابراز کرد: بسیج با نگاه حکیمانه امام خمینی (ره) ایجاد و یکی از یادگارهای گرانقدر امام راحل (ره) در زمینه خدمت رسانی به جامعه است.
وی با بیان اینکه بسیج در تمام ابعاد حضور پرشور دارد، ابراز کرد: هر فرد ایرانی که تفکر انقلاب اسلامی را قبول دارد، یک بسیجی است و امروز تفکر بسیجی مایه امیدبخشی به ایران اسلامی و مردم محسوب می‌شود.
اهمیت تبیین جایگاه شهادت
امام جمعه دامغان با بیان اینکه تفکر بسیجی در تاریخ ماندگار شده است، ابراز کرد: بسیج در میانه تمام میدان‌ها می‌درخشد.
رستمیان در ادامه و با اشاره دیدار دست‌اندرکاران کنگره سرداران و شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: تبیین حقیقت شهادت یکی از مهمترین نکات در سخنان معظم له در این دیدار بود که به درستی به در جمع سرداران و دست‌اندرکاران کنگره شهدا، اهمیت آن را بیان فرموده و اعلام داشتند که یادواره‌های شهدا باید معرفت افزایی را به خصوص در بین نسل جوان، مورد تاکید قرار دهد.
وی در ادامه به هفته کتابخوانی اشاره کرد و با بیان اینکه انس با کتاب یک ارزش تلقی می‌شود، گفت: خوشبختانه انس با کتاب در جامعه افزایش یافته و باید قدردان تلاش‌های کتابداران و همه فعالان در این زمینه باشیم. امیدوارم از خبر بسیج مایه امیدبخشی به جامعه است راضی بوده باشید.

بسیج مایه امیدبخشی به جامعه است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۸:۰۵