برگزیدگان جشنواره تئاتر استان سمنان مشخص شدند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر برگزیدگان جشنواره تئاتر استان سمنان مشخص شدند به گزارش خبرنگار سایت احکام، سی و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان شامگاه جمعه با معرفی نفرات برتر در رشته‌های مختلف در تالار فرهنگ شاهرود به کار خود پایان داد، در مراسم اختتامیه نقطه صفر مرزی به کارگردانی محمدرضا عبادیانی و قزل حصار به کارگردانی مسعود صنحتی به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پیشنهاد شدند.
جایزه طراحی بروشور را سروش گلیان از نمایش بالستیک زخم دریافت کرد و جایزه ویژه طراحی لباس به حسن سرچاهی از نمایش شبی از شب‌های تهران مسافری رسید و طراحی نور را امیرحسین دلارام از نمایش بالستیک زخم به خانه برد.
جایزه ویژه موسیقی به علی ربیعی از نمایش قزلحصار رسید و جایزه طراحی صحنه را حسن سرچاهی از نمایش شبی از شب‌های تهران مسافری برد همچنین برگزیده طراحی صحنه عرفان طوسی از نمایش بالستیک زخم شد.
در بخش بازیگری زن فهیمه مدرسی از نمایش قزل حصار تقدیر شد و رتبه سوم بازیگری زن شیما قرائی از نمایش شبی از شب‌های تهران مسافری، رتبه دوم بازیگری زن نازنین زهرا قرائی از نمایش شکلک و رتبه اول بازیگری به زهرا لطفی از نمایش نقطه صفر مرزی رسید.
در بخش بازیگری مرد مهدی بانی از نمایش قصیده زنجیر تقدیر شد و رتبه سوم بازیگری مرد به رضا قاسم پور عطایی از نمایش نقطه صفر مرزی و سروش گلیان از نمایش بالستیک زخم (مشترک) رتبه دوم بازیگری مرد به مرتضی ابوالقاسمی از نمایش شکلک و علی سایت احکامابی از نمایش شبی از شب‌های تهران مسافری (مشترک) و رتبه اول بازیگری مرد به محمدرضا حلاجان از نمایش قزل حصار رسید.
در بخش نویسندگی، هیئت داوران در این بخش هیچ انتخابی نداشت اما در بخش کارگردان هیئت داوران از حسن سرچاهی سرپرست گروه نمایشی شبی از شب‌های تهران مسافری به دلیل نقش مؤثر در آموزش و پویایی تئاتر شهرستان شاهرود قدردانی کرد و رتبه سوم کارگردانی به مسعود صنحتی کارگردان قزلحصار رسید و رتبه دوم کارگردانی از آن امیرحسین دلارام کارگردان بالستیک زخم شد و در نهایت محمدرضا عبادیانی کارگردان نقطه صفر مرزی رتبه اول را کسب کرد. امیدوارم از خبر برگزیدگان جشنواره تئاتر استان سمنان مشخص شدند راضی بوده باشید.

برگزیدگان جشنواره تئاتر استان سمنان مشخص شدند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۹ ۰۲:۴۵:۵۳