برخورد قانونی مناسب با عوامل اغتشاشات در استان سمنان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر برخورد قانونی مناسب با عوامل اغتشاشات در استان سمنان به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد جعفر عبدالهی شامگاه شنبه در نشست با فرمانده انتظامی استان سمنان به میزبانی ستاد فرماندهی ناجای سمنان با بیان اینکه لیدرها، مسببان، مباشران، محرکان و اشخاصی که در ناآرامی‌ها نقش اساسی دارند، مورد برخورد قانونی مناسب قرار می‌گیرند، بیان کرد: دستگاه قضائی در این باره تصمیم جدی دارد.
وی با بیان اینکه هرکسی که حداقل و حداکثر عمل مجرمانه‌ای را در اغتشاشات داشته نیز در دایره برخورد قانونی مناسب دستگاه قضائی قرار خواهد گرفت، افزود: ورود قاطع در این ارتباط، وظیفه دستگاه قضائی استان سمنان است.
رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه شناسایی تمامی افراد درگیر اغتشاشات رسالت پلیس است، گفت: ناجا باید مستندات و مدارک مورد نیاز را در اختیار دستگاه قضائی قرار دهد همچنین شعب خاصی برای این موضوع در دادگستری سمنان ایجاد شده است.
عبدالهی با بیان اینکه مردم از دستگاه قضائی استان سمنان مطالبه برخورد جدی با عوامل اغتشاشات را دارند، ابراز کرد: ضابطان می‌بایست در عین سرعت و دقت مدارک و مستندات رسیدگی به جرایم اغتشاش گران را تهیه و در اختیار دادگستری قرار دهند.
وی با بیان اینکه دادگستری استان سمنان نیز گزارش ادله و مدارک لازم از عوامل مؤثر و افراد دستگیر شده را به دقت و سرعت رسیدگی خواهد کرد، تاکید داشت: سلامتی و امنیت مردم اولویت ناجا و دستگاه قضائی است. امیدوارم از خبر برخورد قانونی مناسب با عوامل اغتشاشات در استان سمنان راضی بوده باشید.

برخورد قانونی مناسب با عوامل اغتشاشات در استان سمنان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۶ ۰۲:۴۸:۵۱