بخشدار اکرم آباد یزد معرفی شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بخشدار اکرم آباد یزد معرفی شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، فرماندار یزد در مراسم معارفه بخشدار اکرم آباد و فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظرقائم اظهار داشت: پس از انتزاع بخش زارچ و ارتقا به شهرستان، تصمیم بر این بود که بخش مرکزی یزد به دو بخش مستقل اکرم آباد و بخش مرکزی تقسیم شود که امروز سکان مدیریت بخشداری اکرم آباد به محمدهادی شاهدی سپرده شد.
سید محمدرضا مدرسی بیان کرد: به طور قطع با همکاری، همدلی و همراهی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران، شاهد اتفاقات خوب و با رضایت بیشتر مردم در بخش اکرم آباد خواهیم بود.
وی با اشاره به اعتبارات حاشیه نشینی که برای شهرها و روستاها دیده شده، خواستار استفاده از فرصت‌های مالی که دولت از محل عوارض ارزش افزوده برای حاشیه نشینی در نظر گرفته است، برای به سرانجام رساندن اولویت‌ها و نیازهای اساسی در روستاها شد.
مدرسی عنوان کرد: باید از فرصت‌های هایی که در طول دوران مدیریت در اختیارمان است، بهره ببریم و به بهترین نحو از آن استفاده کنیم.
فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی شورای مسکن در شهرستان‌ها و استان به ریاست فرمانداران و استاندار بیان کرد: لازم است نتایج مصوبات و تسهیلات بخش مسکن از طریق شهرداران، مدیران و بخشداران به مردم مناطق انتقال داده شود.
وی افزود: متاسفانه اطلاع رسانی مناسبی برای جذب تسهیلات بازسازی مسکن روستایی به اندازه ای که سهمیه برای آن در نظر گرفته شده، انجام نگرفت تا متقاضیان واجد شرایط بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.
مدرسی با بیان اینکه کمتر از ۱۰ درصد سهمیه تسهیلات مسکن برای سال ۱۴۰۱ بانک‌ها در یزد جذب شده، خواستار اطلاع رسانی مناسب تسهیلات مسکن و بازآفرینی شهری به مردم از طریق، فضاهای تبلیغاتی شهری و ظرفیت نیروهای خدماتی شهرداری ها در توزیع بروشور به صورت خانه به خانه برای جذب تسهیلات یاد شده در سال جاری شد.
وی همچنین به بیان ظرفیت‌های قرارگاه جهادی امام حسن(ع) در روستاها پرداخت و گفت: دهیاران در بحث آبرسانی، مرمت، آسفالت و سایر فعالیت‌های عمرانی، از این فرصت استفاده کنند و پیگیر باشند.
فرماندار یزد ادامه داد: مدیران تلاش کنند در سه ماه پیش رو ضمن تعامل با معاونت عمرانی فرمانداری از اعتبارات تبصره ۱۱ اختصاص یافته برای اجرای طرح ها در مناطقی که نیاز به ارتقا کیفیت زندگی شهری دارد، استفاده کنند.
در این مراسم حکم مسئولیت بخشداری اکرم آباد به محمدهادی شاهدی اعطا شد همچنین سرهنگ زارع به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت شهید منتظرقائم معرفی شد. امیدوارم از خبر بخشدار اکرم آباد یزد معرفی شد راضی بوده باشید.

بخشدار اکرم آباد یزد معرفی شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۲۷ ۰۲:۴۲:۴۷