بایدن تصمیمی برای دیدار با پوتین در حاشیه اجلاس گروه بیست
ندارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بایدن تصمیمی برای دیدار با پوتین در حاشیه اجلاس گروه بیست
ندارد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیمی برای دیدار با ولادیمیر پوتین همتای روس خود در جریان اجلاس گروه بیست در بالی اندونزی ندارد.
بر اساس این گزارش، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: او (بایدن) تصمیمی برای دیدار با ولادیمیر پوتین ندارد و امروز موضع ما این است.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیش از این گفته بود که قصد ندارد در حاشیه اجلاس ماه فوریه آینده سران گروه بیست با پوتین دیدار کند.
این در حالی است که کاخ کرملین تا کنون به صورت رسمی اعلام نکرده است که آیا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شخصاً در این اجلاس حضور خواهد یافت یا به صورت ویدئوکنفرانس سخنرانی خواهد کرد.
این در حالی است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز پنج‌شنبه در اجلاس «والادی» با انتقاد از سیاست‌های غرب نسبت به دیگر کشورها گفت کشورهای غربی برای کنترل و حفظ هژمونی خود در بقیه جهان از ابزارهای «کثیف» و «خونباری» استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه غرب بازی خطرناک و خونینی را آغاز کرده، افزود بحران جهانی همه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و دیر یا زود غرب مجبور است درباره آینده مشترک‌مان به گفت‌وگو تن دهد.
به گفته پوتین «این بازی خطرناک، حاکمیت ملت‌ها و مردم و هویت و یگانگی‌شان را انکار می‌کند و به منافع دیگر دولت‌ها هیچ اهمتیی نمی‌دهد.».
پوتین درباره احتمال حمله اتمی در جنگ اوکراین گفت: ما نیازی به حمله اتمی در اوکراین نداریم، هیچ معنی ندارد، نه از لحاظ سیاسی و نه نظامی. امیدوارم از خبر بایدن تصمیمی برای دیدار با پوتین در حاشیه اجلاس گروه بیست
ندارد
راضی بوده باشید.

بایدن تصمیمی برای دیدار با پوتین در حاشیه اجلاس گروه بیست
ندارد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۴۲:۱۹