بایدن: استفاده روسیه از سلاح هسته ای اشتباه بسیار بزرگی
خواهد بود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بایدن: استفاده روسیه از سلاح هسته ای اشتباه بسیار بزرگی
خواهد بود
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هرگونه استفاده روسیه از سلاح هسته‌ای را «اشتباهی بسیار بزرگ» توصیف کرد.
بر اساس این گزارش، جو بایدن گفت: اگر روسیه از سلاح هسته‌ای تاکتیکی در اوکراین استفاده کند مرتکب اشتباه بسیار بزرگی خواهد شد.
این در حالی است که «سرگی شویگو» وزیر دفاع روسیه پیش از این در تماس‌های تلفنی با همتایان آمریکایی، فرانسوی و ترکیه‌ای خود نگرانی مسکو را درباره برنامه ریزی کی یف برای بکارگیری «بمب کثیف» و متهم کردن ارتش روسیه در این خصوص ابراز کرده بود.
در همین حال، هیئت روسیه در سازمان ملل متحد امروز سه شنبه هشدار داد که سازمان ملل باید آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین را مورد توجه قرار داده و در قبال آنها حساسیت ویژه ای نشان دهد.
هیئت روسیه در سازمان ملل در این خصوص اعلام کرد که فدراسیون روسیه از شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهد تا طی ۲ روز آینده در مورد آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین، نشستی را تشکیل دهد.
در بیانیه صادره از سوی هیئت روسیه در سازمان ملل آمده است: مسکو معتقد است که تهدید کی یف به استفاده از بمب کثیف جدی است. اوکراین توانایی تولید آن را دارد. در محافل مربوط به مقامات کی یف، به دلیل ارائه اطلاعات منتشر شده توسط فدراسیون روسیه درخصوص بمب کثیف، همهمه‌هایی شروع شده است. گزارش‌هایی رسیده که اوکراین سعی دارد این برنامه را به مسیر دیگری بکشاند.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بازرسان این سازمان به درخواست کی یف از ۲ نیروگاه هسته‌ای در اوکراین بازرسی خواهند کرد تا ببینند هشدارهای روسیه مبنی بر آمادگی اوکراین برای استفاده از بمب کثیف صحت دارد یا نه. امیدوارم از خبر بایدن: استفاده روسیه از سلاح هسته ای اشتباه بسیار بزرگی
خواهد بود
راضی بوده باشید.

بایدن: استفاده روسیه از سلاح هسته ای اشتباه بسیار بزرگی
خواهد بود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۶ ۰۲:۴۸:۴۸