بازگشایی معبرهای داخل و شرق پادگان هدیه ارتش به مردم زنجان
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بازگشایی معبرهای داخل و شرق پادگان هدیه ارتش به مردم زنجان
است
به گزارش سوالات شرعی و احکام، امیر نوذر نعمتی در آیین افتتاح بازگشایی معبرهای پادگان گفت: فلسفه وجودی نیروهای مسلح امنیت کشور است.
وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران این توفیق را داشت که با بازگشایی معبرهای پادگان گرهی از کار مردم حسینی باز کند، اضافه کرد: بازگشایی معبرهای پادگان اتفاق مبارکی است که رخ داده است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تیپ زرهی ۲۱۶ زنجان یادآور شهید مخبری است، افزود: پرروش چنین فرماندهانی مایه افتخار کشور است.
امیر نعمتی با اشاره به اینکه معبر اصلی غرب به شرق از زنجان می‌گذرد و یک بزرگراه حساسی در این استان واقع است، اضافه کرد: این معبر یک معبر گذرگاهی استراتژیک برای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای حوزه غرب و شرق است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه تیپ زنجان نخستین تیپ زرهی است که در این معبر قرار گرفته است، گفت: هدف از استقرار ارتش در استان‎ها در وقوع اتفاقات است که در آن صورت مردم وجود و تاثیر حضور ارتش را در استان می‌‎بینند و همواره ارتش جایی که مردم نیاز داشتند، جزو اولین‌ها بوده است.
امیر نعمتی با اشاره به اینکه در پل سرذهاب اولین نیرویی که وارد عمل شد، ارتش بود، اضافه کرد: به مردم عزیز این استان هم قول می‌دهیم که سربازان ولایت به عنوان جزئی از نیروهای مسلح جانمان را در طبق اخلاص گذاشته‌ایم و بهترین زمان زندگی ما زمانی رخ داده است که توانسته‌ایم بهترین خدمت را به مردم ارائه دهیم. امیدوارم از خبر بازگشایی معبرهای داخل و شرق پادگان هدیه ارتش به مردم زنجان
است
راضی بوده باشید.

بازگشایی معبرهای داخل و شرق پادگان هدیه ارتش به مردم زنجان
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۶ ۰۲:۳۸:۴۵