بازداشت مردی مسلح به چاقو در یک مرکز رای گیری در
ویسکانسن

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بازداشت مردی مسلح به چاقو در یک مرکز رای گیری در
ویسکانسن
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، پلیس آمریکا شخصی را که با چاقو رای دهندگان در انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا در ایالت ویسکانسن را تهدید کرده بود، بازداشت کرد.
بر اساس این گزارش، این فرد در یکی از توابع میلواکی در ایالت ویسکانسن رای دهندگان را با چاقو تهدید کرده بود که منجر به تعطیلی یکی از مراکز رای گیری به مدت کوتاه شد.
پلیس در بیانیه ای اعلام کرد: فرد مسلح به چاقو با تهدید در کتابخانه یادبود جامعه وست بند که رای گیری در آن انجام می شود، عوامل را تهدید و از آنها خواسته بود رای گیری را متوقف نمایند.
این بیانیه می افزاید: این مرد ۳۸ ساله بدون وقوع هیچ گونه حادثه ای بازداشت شد و اخباری مبنی بر زخمی شدن افراد منتشر نشده است.
پلیس همچنین گفت که در پی این حادثه رای گیری به مدت بیش از ۳۰ دقیقه متوقف شد و ماموران در حال تحقیق بودند و مرکز رای گیری مجدداً بازگشایی شد. پلیس افزود که اتهامات این فرد به زودی صادر خواهد شد.
لازم به ذکر است که انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، اما زمانی که با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، همزمان نباشد، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.
همه اعضای مجلس نمایندگان برای یک دوره دو ساله انتخاب می‌شوند، بنابراین همه ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان در طول انتخابات میان دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند. همچنین یک سوم از ۱۰۰ سناتور (۳۵ کرسی) در انتخابات میان دوره‌ای هر دو سال یک بار انتخاب می‌شوند. بعلاوه، انتخابات برای فرمانداران بسیاری از ایالت‌ها (۳۶ ایالت)، و همچنین بسیاری از مناصب سیاسی محلی در ایالت‌ها و شهرها نیز برگزار می‌شود.
روز سه شنبه ۸ نوامبر (۱۷ آبان) روز رسمی رأی‌گیری حضوری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره است، اما بسیاری از مردم آمریکا پیش از این آرای خود را از طریق پست ارسال کرده‌اند یا با حضور در مراکز رأی‌گیری، رأی داده‌اند. امیدوارم از خبر بازداشت مردی مسلح به چاقو در یک مرکز رای گیری در
ویسکانسن
راضی بوده باشید.

بازداشت مردی مسلح به چاقو در یک مرکز رای گیری در
ویسکانسن  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۹ ۰۲:۳۷:۲۵