ایلام در تجاری سازی محصولات جایگاه خوبی در کشور دارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ایلام در تجاری سازی محصولات جایگاه خوبی در کشور دارد به گزارش خبرنگار سایت احکام، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان اظهار کرد: کارگروه آموزش و پژوهش و فناوری از نظر عملکردی از کارگروه‌های بسیار مهم استان است چراکه جمعی از مدیران اجرایی تاثیرگذار، روسای دانشگاه‌ها و صدا و سیما و نخبگان استان عضو این کارگروه هستند.
وی با تاکید بر برگزاری باشکوه هفته پژوهش و فناوری در استان، گفت: در این هفته باید برنامه‌های وزین و باشکوه برگزار شود و طی مراسمی از نخبگان استان تقدیر شود.
استاندار ایلام ادامه داد: اشتغال، کارآفرینی و توسعه استان در سایه فعالیت کارگروه آموزش و پژوهش مصداق می‌یابد و باید بیش از گذشته به این کارگروه توجه کنیم.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه هفته پژوهش فرصتی برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه است، گفت: موفقیت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در حوزه پژوهش و کسب رتبه برتر در نظام رتبه بندی جهانی قرار دارد که این جای خرسندی‌ست و لازم است این موفقیت را به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و مردم عزیز استان تبریک عرض کنم.
وی خاطرنشان کرد: ایلام در مقیاس ملی از نظر تولید علم و فناوری، تبدیل علم به محصول و تجاری سازی جایگاه بسیار خوبی دارد که این موفقیت نشان دهنده آن است که استان از ظرفیت‌های خوبی در حوزه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری برخوردار است.
بهرام نیا با تاکید بر این نکته که دستگاه‌های اجرایی در رابطه به وظایف و رسالت‌های خود در ارتباط علم‌وفناوری و پژوهش حرکت کنند، گفت: به بحث پژوهش باید بیش از گذشته امیدوارم از خبر ایلام در تجاری سازی محصولات جایگاه خوبی در کشور دارد راضی بوده باشید.

ایلام در تجاری سازی محصولات جایگاه خوبی در کشور دارد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۴ ۰۲:۴۵:۱۹