ایران به همکاری با کشورها برای مقابله با تروریسم ادامه
می‌دهد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ایران به همکاری با کشورها برای مقابله با تروریسم ادامه
می‌دهد
به گزارش سوالات شرعی و احکام، امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در مراسم هشتمین سالگرد یادبود قربانیان حمله به مدرسه دولتی پیشاور پاکستان در سخنانی گفت: دو کشور همسایه، ایران و پاکستان همواره رنج و شادی، چالش و فرصت مشترک داشته اند و هر دو نیز از تروریسم رنج می‌برند.
سفیر ایران با بیان اینکه ایران قربانی تروریسم است و ۱۷ هزار شهید در زمینه داشته است، تصریح کرد: موضع اصولی ما محکومیت تروریسم به هر شکل و روشی است.
ایروانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از نخستین کشورهایی بود که حادثه تروریستی حمله به مدرسه پیشاور را محکوم کرد، گفت: همچنان همدردی خود را با قربانیان این حمله تروریستی، مردم و دولت پاکستان که هنوز از عواقب این حمله تروریستی رنج می‌برند، ابراز می‌داریم.
سفیر ایران در سازمان ملل اظهار داشت: در ایران اخیراً حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز اتفاق افتاد که ۱۴ نفر شهید شدند و داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت.
دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل افزود: ایران به همکاری و هماهنگی خود با همه کشورها از جمله کشورهای جنوب و غرب آسیا و بخصوص پاکستان در پیشگیری و مقابله با تروریسم ادامه خواهد داد. امیدوارم از خبر ایران به همکاری با کشورها برای مقابله با تروریسم ادامه
می‌دهد
راضی بوده باشید.

ایران به همکاری با کشورها برای مقابله با تروریسم ادامه
می‌دهد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۷ ۰۲:۳۸:۳۰