ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق محروم رویکرد اساسی دولت
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق محروم رویکرد اساسی دولت
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی بخش هیر شهرستان اردبیل اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج پروژه‌های مختلفی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد و برنامه‌های مختلفی نیز در دست اجرا است.
وی با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی هیر در چهار ماه راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی روستای خلیل‌آباد هیر با اعتبار ۲ میلیارد تومان به مناسبت هفته بسیج به بهره‌برداری رسید.
فرماندار اردبیل از افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه امام صادق (ع) هیر در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: برای اتمام این طرح نیز ۵۵۰ میلیون تومان هزینه شده که مشارکت خیران را در تکمیل این پروژه شاهد هستیم.
اعتماد اعجازی توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان اردبیل را از اولویت‌های اساسی دولت دانست و افزود: راه‌اندازی فضاهای ورزشی در ایجاد شور و نشاط در بین جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان بسیار مهم است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: راه‌اندازی فضاهای ورزشی در مناطق محروم و روستاهای شهرستان مبنای کار قرار گرفته و یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم در شهرستان‌ها است.
اعتماد اعجازی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، از برگزاری اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیج در اردبیل خبر داد و اضافه کرد: به مناسبت هفته بسیج، روز پنجم آذر همایش ۱۰ هزار نفری بسیج در سالن رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج ۳۵ عنوان در قالب بیش از ۱۴۰ برنامه با محوریت کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.
اعتماد اعجازی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد و اکیپ پزشکی در مناطق روستایی و محروم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهند کرد.
فرماندار اردبیل بر پیگیری و تحقق مطالبات مردم در عرصه‌های مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. امیدوارم از خبر ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق محروم رویکرد اساسی دولت
است
راضی بوده باشید.

ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق محروم رویکرد اساسی دولت
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۱ ۰۲:۳۸:۴۸