اهدای تابلوفرش تصاویری بازسازی شده شهدای قم به خانواده
شهیدان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اهدای تابلوفرش تصاویری بازسازی شده شهدای قم به خانواده
شهیدان
علی‌اکبر خوش‌گفتار در گفتگو با خبرنگار سایت احکام با اشاره به برخی از برنامه های ستاد کنگره ملی شهدای استان قم اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم ساخت بیش از ۶۰ فیلم مستند از زندگی شهدای استان قم در دست اقدام است.
رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، همچنین تولید سریال شهید زین الدین، فیلم سینمایی نهرخین، تهیه و تدوین بیش از ۲۰۰ جلد کتاب با موضوع شهدای استان قم، تولید سرود و برنامه های فرهنگی متعدد را از جمله برنامه های ستاد کنگره ملی شهدای استان قم برشمرد.
خوش‌گفتار افزود: بیش از ۲ هزار جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه و تدارک دیده شده که به بهانه برگزاری کنگره ملی شهدا به این عزیزان اهدا می شود.
برگزاری اجلاسیه ها قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم
وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری ۷ اجلاسیه قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم اظهار داشت:تاکنون اجلاسیه های شهدای نهضت جهانی اسلام، بزرگداشت شهدای اصناف و ۱۳۰ شهیده استان قم برگزار شده است و سایر اجلاسیه ها نیز تا قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم برگزار می شود.
رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، عنوان داشت: کنگره ملی شهدای استان قم روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه سال جاری در مسجد مقدس جمکران با حضور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم قم برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به انجام بازدید و سرکشی از خانواده های معظم شهدای استان قم به بهانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم اظهار داشت: در این راستا نهادهای مختلف نظامی، فرهنگی، حوزوی، دستگاه ها و ادارات و همچنین شخصیت ها و مسئولین استانی و ملی پای کار آمدند و در این بازدیدها تصاویر بازسازی شده شهدا به صورت تابلو فرش به خانواده های معظم شهدا اهدا شد که برای آنان بسیار با ارزش بوده است.
خوش‌گفتار همچنین با اشاره به اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی در استان قم بیان داشت: این نمایش به بهانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان با همکاری سپاه قم برگزار که با استقبال گسترده قمی ها مواجه شد و در مجموع بیش از ۱۳۵ هزار نفر به تماشای این اثر فاخر هنری نشستند که در بخشی از آن رشادت های رزمندگان استان قم و همچنین نحوه شهادت شیدان زین الدین نیز بازسازی شد و به تصویر کشیده شد. امیدوارم از خبر اهدای تابلوفرش تصاویری بازسازی شده شهدای قم به خانواده
شهیدان
راضی بوده باشید.

اهدای تابلوفرش تصاویری بازسازی شده شهدای قم به خانواده
شهیدان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۱ ۰۲:۴۴:۱۷