انگلیس: لندن آماده کمک به مسکو و کی یف برای دستیابی به آتش
بس است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر انگلیس: لندن آماده کمک به مسکو و کی یف برای دستیابی به آتش
بس است
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، بن والاس وزیر دفاع انگلیس گفت که مقامات اوکراین خواستار تشدید تنش نیستند و لندن آماده میانجیگری برای حل بحران است.
وزارت دفاع انگلیس در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرده، آورده است: وزیر دفاع مجدداً بر حمایت انگلیس و جامعه بین الملل از اوکراین و پایبندی به توقف تنش ها در این بحران تاکید کرد. اوکراین و روسیه باید برای توقف این جنگ تلاش کنند و انگلیس آماده کمک در این زمینه است.
این در حالی است که سرگی شویگو وزیر دفاع روسیه در تماس تلفنی با بن والاس نگرانی این کشور را نسبت به اقدامات تحریک آمیز احتمالی از سوی اوکراین و انفجار «بمب کثیف» در خاک خود و متهم کردن روسیه به انجام آن ابراز کرده بود.
شویگو همچنین در تماس تلفنی با همتایان فرانسوی و ترکیه ای خود نیز نگرانی درباره اقدامات تحریک آمیز احتمالی از سوی اوکراین را اعلام کرد. وزیر دفاع انگلیس به صورت تلفنی با لوید آستین همتای آمریکایی خود هم گفتگو کرد.
در همین حال، «دیمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز یکشنبه در پیامی توئیتری به گزارش‌های منتشره پیرامون استفاده احتمالی این کشور از «بمب کثیف» واکنش نشان داد.
در پیام توئیتری وزیر امور خارجه اوکراین در این خصوص ادعا شده است: دروغ‌های روسیه در مورد اوکراین که ادعا می‌شود قصد استفاده از بمب کثیف را دارد، به همان اندازه که خطرناک است، پوچ است!
وی در این باره مدعی شد: اولاً، اوکراین یک عضو متعهد اِن پی تی است: ما نه بمب کثیف داریم و نه برنامه‌ای برای دستیابی به آن داریم. ثانیاً، روس‌ها اغلب دیگران را به آنچه که خودشان برنامه ریزی می‌نمایند متهم می‌کنند! امیدوارم از خبر انگلیس: لندن آماده کمک به مسکو و کی یف برای دستیابی به آتش
بس است
راضی بوده باشید.

انگلیس: لندن آماده کمک به مسکو و کی یف برای دستیابی به آتش
بس است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۴ ۰۲:۳۹:۴۸