انقلاب اسلامی امتداد مسیر عاشورایی و حسینی است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر انقلاب اسلامی امتداد مسیر عاشورایی و حسینی است به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار سرتیپ حمید اباذری پنجشنبه شب در هفتمین یادواره ۷۲ شهید گلزار موحدین و خیابان آیت الله صالحی مازندرانی قائم شهر امنیت و اقتدار امروز را مرهون شجاعت و ایثارگری‌های شهیدان دانست و با اشاره به جریان سازی خون شهدا افزود: ملت ایران با جانفشانی و ایثار از زیربار ستم رژیم طاغوت خارج شد و در دوران دفاع مقدس نیز ایثارگری‌های زیادی به خرج داده است.
وی با تاکید براین که جوانان باید تاریخ انقلاب را بخوانند، به ماجرای اغتشاشات اخیر اشاره و اضافه کرد: در این ماجرا جوانان و نوجوانانی دستگیر شدند که از مسائل انقلاب و شهیدان اطلاعی ندارند و خوانش تاریخ انقلاب و حوادث برای جوانان ضرورت به نظر می‌رسد.
مشاور فرمانده سپاه کشور با اظهار اینکه حوادث انقلاب باید برای نسل جوان بازگو شود زیرا برای امنیت کنونی هزینه‌های زیادی صرف شده است، یاد و خاطره ۲۰۰ هزار شهید کشور را گرامی داشت و انقلاب ایران را امتداد مسیر عاشورا و انقلاب امام حسین (ع) دانست.
سردار اباذری با عنوان اینکه دشمنان درپی جدایی و ایجاد فاصله بین نسل جدید از گذشته پرافتخار کشور هستند، گفت: اقتدار ایران ثمر خون شهیدان است و مقتدرانه می‌ایستد وهیچ کشوری نمی‌تواند به آن تعرض کند.
وی با اظهار اینکه ایران با گذشت از روزهای ضعف امروز به ابرقدرت تبدیل شده است، درباره چرایی مهم بودن مرگ یک دختر ایرانی برای دنیا گفت: دشمنان می‌خواهند با تبلیغات یک کشور را به آشوب بکشانند و حجم وسیع تبلیغات آنها بی نظیر بوده است.
مشاور فرمانده سپاه پاسداران مسئله حجاب را در مسائل اخیر بهانه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که ایران اسلامی مسیر پیشرفت را طی می‌کند شاهد افزایش دشمنی‌ها هستیم و این حوادث نشان می‌دهد که از دشمن غفلت کردیم زیرا آنان برخی از جوانان ما را به تسخیر افکار خود درآورده‌اند که باید جبران شود.
سردار اباذری با بیان اینکه گلایه‌های در زمینه‌های معیشت و اشتغال وجود دارد از عزم دولت برای رفع این مسائل خبر داد و گفت: برخی از افراد چهره در آشوب‌ها با دشمن همراهی کردند در حالی که نان این مملکت را خورده‌اند. امیدوارم از خبر انقلاب اسلامی امتداد مسیر عاشورایی و حسینی است راضی بوده باشید.

انقلاب اسلامی امتداد مسیر عاشورایی و حسینی است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۱ ۰۲:۳۹:۲۲