اندونزی: پوتین و زلنسکی با شرکت در اجلاس گروه ۲۰ موافقت
کردند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اندونزی: پوتین و زلنسکی با شرکت در اجلاس گروه ۲۰ موافقت
کردند
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، سفیر اندونزی در امارات از موافقت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و ولادیمیر زلنسکی همتای اوکراینی وی با حضور در اجلاس گروه ۲۰ که قرار است در اندونزی برگزار شود، خبر داد.
بر اساس این گزارش، «حسین باجیس» سفیر اندونزی در امارات اعلام کرد که روسای جمهور روسیه و اوکراین با شرکت در اجلاس گروه بیست موافقت کرده اند.
سفیر اندونزی در امارات در گفتگو با نشریه نشنال گفت: هر دو با حضور در این اجلاس موافقت کردند.
این در حالی است که دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین حضور روسیه در اجلاس سران گروه بیست در بالی اندونزی را تایید کرده بود اما افزود که نحوه حضور مسکو در این اجلاس در آینده تعیین خواهد شد.
«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دیدار احتمالی اش با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در جزیره «بالی» واقع در اندونزی گفت: حالا ببینیم.
وزارت خارجه روسیه اواسط تیر ماه در بیانیه ای اعلام کرده بود: در رابطه با نشست نوامبر گروه -۲۰، دعوتنامه رسمی از «جوکو ویدودو» رئیس جمهور اندونزی خطاب به رئیس جمهور روسیه دریافت شده است. جاکارتا به طور غیرقطعی از قصد «ولادیمیر پوتین» برای شرکت در این نشست مطلع شد. قالب مشارکت به روند شرایط در جهان و با در نظر گرفتن وضعیت بهداشتی و اپیدمیولوژیک در جنوب شرق آسیا بستگی دارد.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین هم پیشتر با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرده بود که به اجلاس گروه -۲۰ در اندونزی دعوت شده است.
اجلاس سران گروه بیست که در سال ۱۹۹۹ به منظور تعیین سیاست‌های مربوط به تقویت ثبات مالی بین المللی و بررسی موضوعاتی که خارج از مسئولیت‌های یک کشور است تاسیس شده بود از ۱۵ تا ۱۶ ماه نوامبر آینده در جزیره بالی اندونزی برگزار خواهد شد. امیدوارم از خبر اندونزی: پوتین و زلنسکی با شرکت در اجلاس گروه ۲۰ موافقت
کردند
راضی بوده باشید.

اندونزی: پوتین و زلنسکی با شرکت در اجلاس گروه ۲۰ موافقت
کردند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۸ ۰۲:۳۹:۱۷