انتقاد ترامپ از احضار خود پیرامون حمله به ساختمان
کنگره

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر انتقاد ترامپ از احضار خود پیرامون حمله به ساختمان
کنگره
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا تصمیم احضار خود برای شهادت پیرامون حمله به ساختمان کنگره را محکوم کرد.
بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ گفت: چرا این کمیته غیرمنتخب طی ماه‌های گذشته از من نخواسته بود که شهادتم را ارائه کنم؟ چرا تا پایان و لحظات انتهایی نشست اخیر خود منتظر ماندند؟ چرا که این کمیته عبارت از شکست کامل می‌باشد و بجز افزایش تفرقه و چندپارچگی در کشور کار دیگری نکرده است.
لازم به ذکر است که کمیته پارلمانی که درباره نقش دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور در حمله به ساختمان کنگره تحقیق می‌کند، با اجماع اعضای خود به احضار وی رأی داد.
بر اساس این گزارش، «بنی تامسون» رئیس این کمیته گفت: این کمیته محاکمه کامل هر شخص آمریکایی پیرامون حادثه ششم ژانویه را خواستار خواهد شد. به همین دلیل ما وظیفه داریم که شهادت دونالد ترامپ را بشنویم.
لازم به ذکر است که ترامپ در حال حاضر به تحریک شورش منجر به یورش هوادارانش به ساختمان کنگره متهم شده است. کمیته منتخب مجلس نمایندگان برای بررسی حمله ۶ ژانویه به ساختمان کنگره در حال بررسی اقدامات ترامپ در آن روز است تا مشخص کند که او چه نقشی ایفا کرده است. این پرونده اتهامی جدای از بازرسی پلیس از خانه ترامپ است که به دنبال آن اسناد طبقه بندی شده بدست آمده است.
«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا که دارای پرونده تحقیقاتی متعدد از جمله رسیدگی به اسناد طبقه بندی شده، دخالت او و متحدانش در انتخابات ریاست جمهوری جورجیا ۲۰۲۰، نوع عملکرد در شورش‌های ۶ ژانویه و یک پرونده مدنی و جنایی در نیویورک در رابطه با معاملات تجاری است، باردیگر نسبت به محکوم شدنش در آمریکا هشدار داد.
«هیو هویت» مجری محافظه‌کار از ترامپ پرسید که آیا فکر می‌کند به خاطر اسناد محرمانه‌ای که اف‌بی‌آی از املاک او در فلوریدا ضبط کرده است، متهم شود یا خیر؟
رئیس‌جمهور سابق آمریکا پاسخ داد که فکر نمی‌کند برای او کیفرخواست صادر شود زیرا هیچ اشتباهی انجام نداده است. امیدوارم از خبر انتقاد ترامپ از احضار خود پیرامون حمله به ساختمان
کنگره
راضی بوده باشید.

انتقاد ترامپ از احضار خود پیرامون حمله به ساختمان
کنگره  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۴ ۰۲:۴۲:۰۱