انتقاد باید از مسیر قانونی بیان شود/ کسی حق ایجاد ناامنی
ندارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر انتقاد باید از مسیر قانونی بیان شود/ کسی حق ایجاد ناامنی
ندارد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام رضا براتی زاده روز یک شنبه در دیدار و گفتگو با متهمان اغتشاشات اخیر، به آثار و برکات ارزشمند امنیت پایدار در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: در سایه وجود امنیت و آرامش است که رشد، بالندگی و پیشرفت در حوزه‌های مختلف شکل می‌گیرد.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: با این آرامش اقتصاد و توسعه کشور شکوفا خواهد شد و به سوی آینده‌ای بهتر و سرنوشتی امیدوارکننده و نجات بخش حرکت خواهیم کرد.
وی افزود: باید قدر امنیت کشور را بدانیم و آگاه باشیم که چه خون‌های گرانبهایی در مسیر تحقق این هدف والا ریخته شده است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند در برابر دسیسه‌ها، شرارت‌ها، دشمنی‌ها و طوفان‌های سهمگین به پیشرفت و توسعه ادامه دهد و هرگز متوقف نشود.
حجت الاسلام براتی زاده بیان کرد: در این رویدادها اگر از کسی خطایی سرزده و در محکمه وجدانش واقف است و می‌داند که اشتباه کرده فقط اظهار ندامت و پشیمانی کافی نیست بلکه باید بصیرت خود را ارتقا ببخشد و در حقیقت حسن نیت نشان دهد و گذشته خود را جبران کند.
وی با اشاره به مبانی قانونی پیش بینی شده جهت طرح دیدگاه‌ها، بیان انتقادات و اعتراضات خاطرنشان کرد: بیان انتقاد و اعتراض باید از مسیر صحیح و قانونی خود پیگیری شود و کسی نمی‌تواند به بهانه‌های مختلف قانون اساسی و سایر قوانین موضوعه را زیر پا بگذارد و با جنجال آفرینی، تنش و ایجاد هیاهو و آشوب طلبی باعث ناامنی و هرج و مرج شود و به اموال عمومی و بیت‌المال آسیب بزند و آرامش مردم را تهدید کند. امیدوارم از خبر انتقاد باید از مسیر قانونی بیان شود/ کسی حق ایجاد ناامنی
ندارد
راضی بوده باشید.

انتقاد باید از مسیر قانونی بیان شود/ کسی حق ایجاد ناامنی
ندارد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۸ ۰۲:۳۹:۰۴