انتشار گزارش حمله به ساختمان کنگره آمریکا طی یکماه
آینده

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر انتشار گزارش حمله به ساختمان کنگره آمریکا طی یکماه
آینده
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، «زو لوفگرین» عضو مجلس نمایندگان آمریکا از انتشار قریب الوقوع گزارش کمیته تحقیقات پیرامون حمله ۶ ژانویه به ساختمان کنگره خبر داد.
بر اساس این گزارش، این نماینده مجلس نمایندگان آمریکا گفت که کمیته تحقیقات پیرامون حمله ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره طی یک ماه آینده تمام ادله و شواهدی را که در خصوص این حادثه جمع آوری کرده است، منتشر خواهد نمود.
لوفگرین در گفتگو با شبکه سی بی اس افزود: طی یک ماه آینده مردم در جریان تمام ادله و شواهد چه خوب یا چه بد قرار خواهند گرفت.
وی گفت: فکر می‌کنم ما گزارش قانع کننده‌ای عرضه کردیم که نشان می‌دهد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق در قلب تلاش‌ها برای لغو انتخابات قرار داشت و با جمع کردن اغتشاشگران آنها را به سمت کنگره ارسال کرد.
لوفگرین در عین حال از این اقدام ترامپ به عنوان تلاش برای دخالت در انتقال مسالمت آمیز قدرت یاد کرد.
از سوی دیگر، بنی تامسون دیگر نماینده مجلس نمایندگان آمریکا گفت که انتظار می‌رود گزارش نهایی درباره حمله به ساختمان کنگره در اوایل دسامبر منتشر گردد.
این در حالی است که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا سرانجام رسماً اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا، نامزد ریاست‌جمهوری خواهد شد.
به نوشته «فاکس‌نیوز»، دونالد ترامپِ جمهوری‌خواه و رهبر جنبش «عظمت را به آمریکا برگردانیم» به تازگی طی نطقی در اقامت‌گاهش در مارالاگو در فلوریدا، برای بار سوم نامزدی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.
دونالد ترامپ دراین‌باره افزود: برای اینکه بار دیگر عظمت و شکوه به آمریکا برگردد، امشب نامزدی خود را برای ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام می‌کنم. اما همان‌گونه که سال ۲۰۱۶ قول دادم، من صدای شما خواهم بود. امیدوارم از خبر انتشار گزارش حمله به ساختمان کنگره آمریکا طی یکماه
آینده
راضی بوده باشید.

انتشار گزارش حمله به ساختمان کنگره آمریکا طی یکماه
آینده  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۱ ۰۲:۳۷:۱۳