«ام آر آی» گچساران راه اندازی می شود/ ایجاد مرکز سوختگی در
استان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر «ام آر آی» گچساران راه اندازی می شود/ ایجاد مرکز سوختگی در
استان
محمد غلام نژاد در گفتگو با خبرنگار سایت احکام، افزود: رفع نواقص «ام آر آی» گچساران با تزریق دو میلیارد تومان انجام و به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه پروژه مرکز درمان سوختگی گچساران با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اولیه هدفگذاری شد، اظهار کرد: این مرکز سوختگی در بیمارستان بی بی حکیمه دارای اسکلتی رها شده بود.
غلام نژاد با اشاره به اینکه هم اکنون در کل استان فقط سه تخت سوختگی وجود دارد، گفت: این مرکز در دو طبقه شامل «آی سی یو» سوختگی است و می‌تواند به مانند مرکز نازایی گچساران بی نظیر و مرکز ارجاع استان‌های همجوار شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به تعمیرات اساسی تأسیسات مکانیکی و برقی بیمارستان بی بی حکیمه اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین راه اندازی بیمارستان نرگسی با خرید وسایل در بخش‌ها، تأسیسات، سیستم‌های الکترونیک بیمارستانی و توسعه و راه اندازی بخش‌های جدید در اسرع وقت می‌تواند نقطه امیدی در توسعه سلامت گچساران شود.
وی از تحقق راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان شهدای باشت خبر داد و گفت: اعطای یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان باشت و راه اندازی بخش‌های جدید این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان محقق شد. امیدوارم از خبر «ام آر آی» گچساران راه اندازی می شود/ ایجاد مرکز سوختگی در
استان
راضی بوده باشید.

«ام آر آی» گچساران راه اندازی می شود/ ایجاد مرکز سوختگی در
استان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۷ ۰۲:۳۸:۰۳