امکانات انجام تمامی پروازهای بین المللی درفرودگاه یاسوج
وجوددارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر امکانات انجام تمامی پروازهای بین المللی درفرودگاه یاسوج
وجوددارد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، عنایت انصاری فرد سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران افزود: شش میلیارد تومان برای خرید زیرساخت‌هایی همچون سرور، سیستم و اتاق تخصصی هزینه شده است.
وی با بیان اینکه در شاخص‌های عمومی و ارزیابی فرودگاه‌های کشور، فرودگاه یاسوج در زمینه زیرساخت‌های عملیاتی و هوانوردی رتبه چهار کشور را در بین فرودگاه‌های کشور در حوزه عملکرد عمومی و اختصاصی کسب کرده است، گفت: برای تکمیل تجهیزات و توسعه زیرساخت‌ها و افزایش کیفیت‌ها همچنان تلاش می‌کنیم.
انصاری فرد اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ سه فرودگاه در کشور به مرز هوایی مجهز شد و تنها فرودگاه یاسوج توانست در بین این سه فرودگاه، زیرساخت‌های پروازهای بین المللی را فراهم کند.
وی افزود: قسطی کردن هزینه‌های سفرهای زیارتی می‌تواند، شرایط را برای پرواز از فرودگاه یاسوج به عتبات فراهم کند و مطالبات مردم برای این سفر زیارتی محقق شود.
مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه برای برقراری پرواز چارتر از یاسوج به شرکت‌های جنوبی نیز مذاکراتی با مدیران نفتی در شرکت‌های جنوبی انجام شده است، گفت: در تلاش هستیم که پروازها از یاسوج به تهران افزایش یابد.
وی، اختصاص ۴ میلیارد تومان برای ساختمان آتش نشانی برای افزایش ایمنی پروازها، توسعه ساختمان‌های عمرانی فرودگاه، توسعه زیرساخت‌های عملیاتی، توجه به نصب بادسنج الکتریکی و بالا بردن ضریب‌های امنیتی را از اقدامات و برنامه‌های انجام شده برای توسعه زیرساخت‌ها و افزایش پروازها در فرودگاه یاسوج عنوان کرد. امیدوارم از خبر امکانات انجام تمامی پروازهای بین المللی درفرودگاه یاسوج
وجوددارد
راضی بوده باشید.

امکانات انجام تمامی پروازهای بین المللی درفرودگاه یاسوج
وجوددارد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۴ ۰۲:۳۸:۳۱