امروز استان کردستان مظهر وحدت و برادری است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر امروز استان کردستان مظهر وحدت و برادری است به گزارش خبرنگار سایت احکام، اسماعیل زارعی‌کوشا یکشنبه شب در نشست علمای اهل سنت و اهل تشیع کردستان که به مناسبت آغاز هفته وحدت در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: نعمت انقلاب و وحدت بین همه اقوام و مذاهب اسلامی در کشور از برکات انقلاب اسلامی و تفکرات والای امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وی افزود: شکر این نعمت هم این است که از این وحدت محافظت کنیم و در مقابل افرادی که به فکر بر هم زدن این وحدت هستند بایستیم.
استاندار کردستان اظهار کرد: امروز استان کردستان مظهر وحدت و برادری است و از اینکه دشمنان روی استان متمرکز هستند و از هر بهانه‌ای به دنبال ایجاد آشوب هستند این است که وحدت را در منطقه بر نمی‌تابند.
زارعی کوشا افزود: جایی مثل کردستان که شیعه و سنی، کرد و فارس و ترک در کنار هم زندگی می‌کنند، دشمنان از هر فرصتی استفاده می‌کنند که این اتحاد را بر هم زنند و تفرقه ایجاد کنند.
وی خاطرنشان کرد: شناخت توطئه‌ها و تحلیل درست شرایط تکلیف بزرگی است که بر عهده جامعه معزز روحانیت است
زارعی کوشا افزود: جهاد تبیین به معنای توجیه ضعف من مدیر و سرپوش گذاشتن بر ضعف‌ها نیست بلکه به معنای تفکیک کردن اصل انقلاب و اموری است که به واسطه مدیریت ضعیف همچون افرادی مثل بنده عارض شده است.
استاندار کردستان تصریح کرد: سکوت در جایی که باید در میدان باشیم و حرف بزنیم جایز نیست چرا که سکوت کردن به نوعی ترک فعل و نا شکری است.
زارعی کوشا افزود: به مشکلات معیشتی مردم واقفیم اما همه توسعه و پیشرفت‌ها در بستر امنیت محقق می‌شود و دشمنان به خوبی می‌دانند که با ناامنی جامعه می‌توانند اقتصاد و معیشت مردم را فلج کنند.
وی خاطرنشان کرد: وقت توسعه و پیشرفت استان را صرف حواشی می‌کنیم دشمن برای ما ایجاد کرده است.
استاندار کردستان تصریح کرد: امروز استان کردستان شرایطی برایش پیش آمده که زمینه‌ای است برای یک جهش بزرگ اقتصادی و توسعه‌ای و شاهد نگاه ویژه دولت به این استان هستیم.
زارعی کوشا اظهار داشت: انتظار داریم که روحانیون به هر طریقی که می‌توانند روشنگری کنند.
وی افزود: بیشترین وقت مسئولان استان صرف جذب سرمایه گذار به استان شده است و از ۳۳ هزار و ۵۰۰ شغل تعهد شده برای سال جاری تاکنون بیش از ۷۰ درصد را اجرایی کرده ایم و استان دوم کشور هستیم. امیدوارم از خبر امروز استان کردستان مظهر وحدت و برادری است راضی بوده باشید.

امروز استان کردستان مظهر وحدت و برادری است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۰ ۰۲:۳۸:۲۱