اقدامات تأثیرگذار برای تبیین دستاوردهای انقلاب انجام
شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اقدامات تأثیرگذار برای تبیین دستاوردهای انقلاب انجام
شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام حسین طائب سه شنبه شب در همایش بصیرتی جهاد تبیین در بوشهر اظهار داشت: امروز نگاه واقعی دشمنان انقلاب اسلامی به ما این است که انقلاب اسلامی در منطقه در حال قدرتمند شدن است بنابراین اعتبار آمریکا در منطقه از بین می‌رود.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکایی‌ها برآوردشان این بود که روند اقتصادی ما به گونه‌ای می‌شود که ایران نفت خام بفروشد و به جای آن، دارو، آب و غذا وارد کند که این روند چند سالی نیز به صورت صعودی در حال انجام بود امّا اتصال و زنجیره آن با روی کار آمدن دولت فعلی کشور ما، قطع شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: درست است که ما در نگاه گفتمانی خودمان متوجه فشار و گرانی می‌شویم امّا دشمنان به خوبی می‌بینند که انقلاب اسلامی در دهه پنجم در حال پیشرفت است به همین جهت است که آمریکا، ایران را به عنوان محور تضعیف کننده دموکراسی غرب و معرفی کننده یک مدل جدید حکومتی حساب می‌کند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: امروز یکی از چالش‌های پیش روی آمریکایی‌ها، ایران است که یک مدل حکمرانی جدید بر مبنای اسلام سیاسی راه انداخته است و با آمریکا در تعارض است بر همین اساس، مهار قدرت انقلاب اسلامی از اهداف آمریکایی‌ها است.

حجت الاسلام طائب خاطرنشان کرد: به راه انداختن جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی از شیوه‌های جدید مقابله با انقلاب اسلامی است که ایجاد شبهه یکی از ویژگی‌های این نوع جنگ است.
وی تأکید کرد: فتنه پنجم علیه انقلاب اسلامی، تمرکز روی امام امت دارد و دشمنان تلاش می‌کنند تا در آن، بین امام و امت، تردید و بی تفاوتی ایجاد کنند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه در بخشی از سخنان خود به مقایسه ابزار جنگ سخت و نرم پرداخت و گفت: نویسنده و گوینده در جنگ نرم همانند تک تیرانداز، رسانه همانند توپخانه و ماهواره و اینترنت نیز همانند بمباران هوایی و موشک است.
طائب افزود: امروز برد، دقت و سرعت موشک به عنوان ابزار جنگ سخت در دست نیروهای مسلّح ما است اما در جنگ نرم، ماهواره و اینترنت به عنوان ابزار در دست آمریکایی‌ها قرار دارد.
وی در پایان به ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات امروز جامعه پرداخت و گفت: همه ملت ایران لازم است انسجام ملی داشته باشند به این معنی که یک جامعه ۸۰ میلیونی یکپارچه داشته باشیم.
مشاور عالی فرمانده سپاه تغییر در تصویر موجود از واقعیت را راهکاری مهم برای حل مشکلات جامعه عنوان و اضافه کرد: پیشرفت‌های متعددی در کشور ما اتفاق افتاده است اما نسل جوان و جدیدمان، با این پیشرفت‌ها به خوبی آشنا نیستند به همین علت لازم است که در این زمینه نیز اقدامات مؤثری انجام دهیم. امیدوارم از خبر اقدامات تأثیرگذار برای تبیین دستاوردهای انقلاب انجام
شود
راضی بوده باشید.

اقدامات تأثیرگذار برای تبیین دستاوردهای انقلاب انجام
شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۳ ۰۲:۳۹:۰۷