اقتدار روزافزون کشور مرهون خون با برکت شهدا است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اقتدار روزافزون کشور مرهون خون با برکت شهدا است به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار احمد علی گودرزی عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید مرزبانی «احمد توکلی» با اشاره به اینکه شهدای زیادی در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیده اند اظهار داشت: تمام این شهدا در دامن پاک مادرانی نجیب و صبور پرورش یافته اند.
گودرزی با بیان اینکه مادران شهدا زینب گونه و با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا فرزندان خود را تربیت و تقدیم اسلام کرده اند گفت: نام شهدا زینت بخش کوچه‌ها و محله‌ها بوده و می‌بینیم همه کشور به نام زیبای این عزیزان شده است.
فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه عنوان داشت: شهید مرزبانی «احمد توکلی» از جمله شهدای پاکی است که برای دفاع از ناموس و وطن جان خود را تقدیم کرده و در سن ۲۰ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
وی افزود: بی شک کسانی که به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند از طرف خداوند متعال انتخاب می‌شوند، این شهدا هستند که در روز محشر همه ما را شفاعت خواهند کرد و اقتدار روزافزون کشور مرهون خون با برکت شهدا بوده و همین اقتدار، چشم دشمنان را کور کرده است. امیدوارم از خبر اقتدار روزافزون کشور مرهون خون با برکت شهدا است راضی بوده باشید.

اقتدار روزافزون کشور مرهون خون با برکت شهدا است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۷ ۰۲:۴۰:۵۶