افزایش ۶۶ درصدی عرضه محصولات پتروشیمی برای صنایع
نساجی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر افزایش ۶۶ درصدی عرضه محصولات پتروشیمی برای صنایع
نساجی
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمدمهدی برادران عصر شامگاه پنج شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه کاشان در حوزه‌های مختلف صنعتی اظهار داشت: کاشان قطب تولید گلاب و عرقیات و فرش ماشینی در سطح کشور است.
وی با بیان اینکه صنعتگران در منطقه کاشان دچار مشکلاتی هستند که سعی و تلاش ما در جهت رفع آنها است، ابراز داشت: مشکلات بانکی از جمله این چالش‌ها است که امیدواریم با همکاری بانک‌ها در این خصوص شاهد رفع آنها باشیم.
معاون وزیر صمت تهیه و تأمین موارد اولیه به خصوص نخ را یکی دیگر از چالش‌ها و مشکلات تولیدکنندگان در منطقه کاشان است و تصریح کرد: البته برای تهیه نخ اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و عرضه محصولات پتروشیمی برای تهیه این مواد از چهار هزار و ۵۰۰ تن به هفت هزار و ۵۰۰ تن رسیده است که این نشان از افزایش ۶۶ درصدی عرضه این محصولات است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اعتبارات و تسهیلات و اختصاص آنها با اولویت واحدهای تولیدی و اشتغال زا است، گفت: یکی از برنامه‌های ما پیاده سازی یک طرح منابع و اعتبارات به یک زنجیره خاص از تولید است.
برادران با بیان اینکه یکی از مهمترین سیاست‌های دولت و وزارت صمت بازگشت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید است، خاطرنشان کرد: با این اقدامات سال گذشته بیش از دو هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته است.
وی با اشاره به اینکه این موضوع در استان اصفهان به خوبی انجام شده است، گفت: به طور متوسط در استان اصفهان در هر روز دو واحد تولیدی راکد به چرخه تولید برگشته است.
معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود با اقدامات انجام شده طی ۱۸ ماه آینده یک هزار و ۵۰۰ واحد واحد تولیدی راکد به چرخه تولید برگردد، افزود: در زمینه صادرات هم اقدامات خوبی انجام شده است به طوری که در شش ماهه نخست امسال صادرات کشور ۱۸ درصد افزایش داشته است. امیدوارم از خبر افزایش ۶۶ درصدی عرضه محصولات پتروشیمی برای صنایع
نساجی
راضی بوده باشید.

افزایش ۶۶ درصدی عرضه محصولات پتروشیمی برای صنایع
نساجی  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۴۳:۲۵