افراد فاقد اصالت دینی به راحتی فریب می خورند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر افراد فاقد اصالت دینی به راحتی فریب می خورند به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی اکبر عزیزی، روز سه شنبه در مراسم تجلیل از کتابداران و فعالان عرصه کتاب استان یزد اظهار داشت: در حوزه دفاع مقدس کتاب های بسیاری نوشته شده اما نسل جدید هنوز با این حوزه آشنا نیستند و نمی دانند که بزرگترین فرهیختگان کشور ما چه کارهای بزرگی با نثار جان خود انجام دادند.
علی اکبر عزیزی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: دفاع مقدس جنگی است که باید آثار آن عیان شود تا دیگران از آن بهره بگیرند، اظهار داشت: باید نشر کتاب های تخصصی در این بخش گسترش پیدا کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید برای جامعه کتابخوان تربیت کنیم، عنوان کرد: کتاب خواند اتفاق مهمی در زندگی بشر است و باید کودکان را از دوران کودکی به کتاب خواندن عادت دهیم و علاقمند کنیم.
عزیزی با بیان اینکه متاسفانه برنامه ای برای این حوزه نداریم و باید برنامه ریزی جدی در این زمینه انجام شود، تصریح کرد: در کنار این امر باید کتابخانه ها را جذاب کنیم همچنین زیرساختهای کتابخوانی را در استان تقویت کنیم.
وی عنوان کرد: اگر امروز می بینید که جوانان و نوجوانان و دانشجویان ما در برخی کوچه ها و خیابان ها نا آرامی به راه می اندازند، علت این است که وصل به کتاب نیستند و عمدتاً مطالبی را می خوانند که عمق ندارد و فریب می خورند در حالی که کتاب عمق دارد و دارای پیشتوانه علمی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اظهار داشت: باید داشته ها و اندوخته های علمی فرزندان این سرزمین را بالا ببریم زیرا کسی که داشته علمی، اصالت دینی و انقلابی نداشته باشد به راحتی فریب می خورد و چنین فردی را به راحتی به هر سمتی که می خواهند می کشند.
عزیزی ادامه داد: نداشتن علم و نداشتن عقبه فکری قوی بلاهایی را بر سر جامعه می آورد که امروز شاهد آن هستیم گرچه تعداد این افراد عدد قابل توجهی نیست اما حتی یک نفر هم برای نظام ما بسیار زیاد است.
وی افزود: متاسفانه دشمن آنقدر قوی کار کرده که روی نخبگان و بهترین های جامعه تاثیر می گذارد.
عزیزی تاکید کرد: به ازای برافراشته شدن این پرچم خون های بسیاری ریخته شده بنابراین باید بسیار دقت کرد و متاسفیم که برخی حاضر نیستند پای پرچم خود بایستند یا سرودشان را بخوانند.
وی تصریح کرد: این نظام محکم ایستاده و تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) برقرار است و آنها که پیاده می شوند، خودشان متضرر می شوند.
در این مراسم از محمدهادی زارع زاده فرماندار ابرکوه، علیرضا تیموری فرماندار بهاباد و محمد دهقان بنادکی فرماندار سایت احکامیز به عنوان انجمن کتابخانه های عمومی برتر استان یزد در سال ۱۴۰۱ تجلیل شد. امیدوارم از خبر افراد فاقد اصالت دینی به راحتی فریب می خورند راضی بوده باشید.

افراد فاقد اصالت دینی به راحتی فریب می خورند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۳ ۰۲:۳۸:۲۲