اعلام زمان تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی آمل

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اعلام زمان تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی آمل روح الله سلگی در گفتگو با خبرنگار سایت احکام با بیان اینکه آئین تشییع دو جوان شهید حادثه تروریستی در آمل بعدازظهر شنبه برگزار می‌شود، افزود: هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و علی فاضلی متوسط ۱۳۷۲ بودند که در این حادثه به شهادت رسیدند.
وی با اظهار اینکه این دو جوان جزو نیروهای نظامی و امنیتی نبودند بلکه فقط دارای سابقه بسیجی هستند، اظهار داشت: عوامل امنیتی و اطلاعاتی پیگیری هستند تا عوامل حادثه تروریستی را به سرعت شناسایی و دستگیری کنند.
وی با عنوان اینکه امشب تجمعی در آمل نداشتیم، گفت: یک گروه ۱۰ تا ۱۲ نفری بودند که جمع شده بودند و این دو جوان خارج از تجمع به شهادت رسیدند و در فاصله ۱۰ دقیقه هر دو جوان و در داخل کوچه و با اسلحه کمری که از پشت به آنها شلیک شد، به شهادت رسیدند.
سلگی گفت: خانواده‌های این دو جوان شهید شده متدین بوده و پدر یکی از جوانان از نیروهای سپاهی است و مردم شهرستان هزار سنگر آمل مراسم تشییع باشکوهی روز شنبه ساعت ۱۵ بعدازظهر برگزار می‌کنند. امیدوارم از خبر اعلام زمان تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی آمل راضی بوده باشید.

اعلام زمان تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی آمل  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۴۳:۱۹