اعلام حمایت چارچوب هماهنگی شیعی عراق از السودانی برای مبارزه
فساد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اعلام حمایت چارچوب هماهنگی شیعی عراق از السودانی برای مبارزه
فساد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از شبکه سومریه، دفتر رسانه ای چارچوب هماهنگی شیعی عراق روز پنج شنبه نشست عادی خود را با حضور محمد شیاع السودانی نخست وزیر این کشور برگزار کرد.
طبق بیانیه دفتر رسانه ای چارچوب هماهنگی شیعی، در این نشست تازه ترین تحولات سیاسی عراق مورد بحث قرار گرفت و چارچوب هماهنگی شیعی تایید کامل خود را از نخست وزیر این کشور برای خدمات رسانی و مبارزه با فساد ابراز کرد.
این بیانیه همچنین افزود که شرکت کنندگان در این نشست از رویکرد دولت برای خدمات رسانی تمجید کرد.
چارچوب هماهنگی شیعی عراق در عین حال بر ضرورت همبستگی تلاش های تمام گروه های عراقی به منظور رفع مشکلات مردم و تغییر اوضاع معیشتی آنها و بویژه طبقات محروم و ارتقای سطح خدمات رسانی تاکید کرد.
این در حالی است که یکی از نمایندگان چارچوب هماهنگی شیعیان هم روز دوشنبه تأکید کرد که آنها به وعده خود مبنی بر حمایت از برنامه «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق برای مبارزه با فساد و باز گذاشتن دست او بدون هیچ گونه مداخله، پایبند خواهند بود.
«علی ترکی» در گفتگو با پایگاه خبری «المعلومه» با بیان اینکه برنامه السودانی در مبارزه با فساد بر خشکاندن منابع آن متمرکز است، افزود: مأموریت محمد شیاع السودانی بر دو نکته مهم متمرکز است: نخست، ارائه خدمات و دوم، مبارزه با فساد زیرا در صورت وجود فساد نمی‌توان هیچ فعالیت اقتصادی و خدماتی را راه اندازی کرد.
وی تصریح کرد: مبارزه السودانی با فساد ابتدا بر خشکاندن منابع آن و پیگیری شخصیت‌هایی است که صرف نظر از موقعیت شغلی و سیاسی شأن، به منبع فساد تبدیل شده‌اند.
لازم به ذکر است که عبداللطیف رشید به تازگی از سوی نمایندگان پارلمان عراق به عنوان رئیس جمهور جدید عراق انتخاب شد و او محمد شیاع السودانی را مامور تشکیل کابینه جدید کرد. امیدوارم از خبر اعلام حمایت چارچوب هماهنگی شیعی عراق از السودانی برای مبارزه
فساد
راضی بوده باشید.

اعلام حمایت چارچوب هماهنگی شیعی عراق از السودانی برای مبارزه
فساد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۴ ۰۲:۳۹:۲۵