اسرائیل فقط زبان زور را می فهمد/تهدید صهیونیستها بی ارزش
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اسرائیل فقط زبان زور را می فهمد/تهدید صهیونیستها بی ارزش
است
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان در سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی زبان دیپلماسی را نمی فهمد.
بر اساس این گزارش، «شیخ علی دعموش» در خطبه های نماز جمعه در اشاره به توافق احتمالی ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی تاکید کرد هرکس که فکر می کند تنها با منطق مذاکره می توان حقوق لبنان را به دست آورد اشتباه می کند.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله تصریح کرد: دشمن (اسرائیل) زبان دیپلماسی را نمی فهمد و هرکس گمان می کند دشمن تنها با منطق مذاکره حقوق لبنان را تسلیم خواهد کرد در اشتباه است. دشمن فقط زبان زور را می فهمد و تمام تجربیات گذشته این را ثابت کرده است.
شیخ علی دعموش افزود: ما به قدرت خود ایمان داریم و برای تمام احتمالات آماده هستیم و سکوت برای ستاندن حقوق لبنان جایز نیست. مقاومت امروز بیش از هر زمان دیگری قویتر و مستحکم تر است.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله همچنین تاکید کرد که موضع یکپارچه لبنان در اتکا به معادله مقاومت موجب سردرگمی بی سابقه اسرائیل شده و مجدداً آن را به توسل به زبان ارعاب و تهدید ناچار کرده است.
شیخ علی دعموش گفت: اما کسی تصور نکند که ارعاب و تهدید اسرائیل می تواند عزم و اراده ما را ضعیف کند یا مقاومت را از ادامه دادن به معادله خود منصرف نماید.
وی ادامه داد: تهدیدات اسرائیل علیه لبنان هیچ ارزشی ندارد و دشمن می خواهد از این طریق جنگ روانی را علیه مردم لبنان به اجرا گذارد تا آنها را ترسانده و وادار به عقب نشینی کند.
شیخ علی دعموش تاکید کرد: اما بجای مردم لبنان، ارعاب و تهدید آنان متوجه شهرک نشینان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی شده است و نارضایتی و خشم شدیدشان را از وزیر جنگ خود به دلیل بیان این اظهارات بدون هماهنگی با آنها ابراز کردند.
این مقام حزب الله گفت: دشمن امروز ترسیده و پریشان و مضطرب است و ما در موضع قدرت هستیم چرا که صاحب حق هستیم و حق تا زمانی که مطالبه گری پشت آن باشد نمی میرد چه برسد که پشت آن مقاومت باشد. امیدوارم از خبر اسرائیل فقط زبان زور را می فهمد/تهدید صهیونیستها بی ارزش
است
راضی بوده باشید.

اسرائیل فقط زبان زور را می فهمد/تهدید صهیونیستها بی ارزش
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۸ ۰۲:۳۹:۰۶