استمرار پیگیری‌ها برای رفع مشکلات فنی آزاد راه خرم‌آباد-
بروجرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر استمرار پیگیری‌ها برای رفع مشکلات فنی آزاد راه خرم‌آباد-
بروجرد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سعید رازانی روز چهارشنبه در بازدید از وضعیت آزاد راه خرم آباد- بروجرد اظهار داشت: یکی از مشکلات این آزاد راه عدم آنتن دهی تلفن همراه است که باید این مشکل حل شود.
وی با تاکید بر اینکه آنتن دهی در این مسیر اهمیت دارد، هم به خاطر نجات مصدومان تصادفات و انتقال به موقع مصدومان به مراکز درمانی و هم به خاطر نصب دوربین‌های کنترل سرعت عنوان کرد: قرار است در این مسیر شش دوربین کنترل سرعت نصب شود و این امر نیز منوط به آنتن دهی تلفن همراه در این مسیر است.
بازرس کل لرستان با اشاره به راه شکافی برای نصب آنتن ایرانسل در این آزاد راه بیان داشت: پیمانکار در این رابطه انتخاب شده و در حال انجام کار است.
رازانی افزود: آنتن و سایت همراه اول در این آزاد راه ایجاد شده و تنها کار انتقال برق آن باقی مانده که باید انجام شود.
وی با بیان اینکه امیدواریم با همکاری شرکت زیرساخت و همچنین پیمانکار شرکت ایرانسل، بتوانیم این کار را به اتمام برسانیم گفت: در این آزاد راه تلاش شده که برخی نواقص برطرف شود.
بازرس کل لرستان تاکید کرد: بعد از تونل «پونه» به سمت بروجرد باید مسیر تعریض و چهار بانده شود که به شدت پیگیر انجام این امر هستیم و تلاشمان این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این قسمت از آزاد راه تعریض شود.
رازانی گفت: در آزاد راه خرم‌آباد – بروجرد کار لکه‌گیری و خط‌کشی تا حدود زیادی انجام شده است. امیدوارم از خبر استمرار پیگیری‌ها برای رفع مشکلات فنی آزاد راه خرم‌آباد-
بروجرد
راضی بوده باشید.

استمرار پیگیری‌ها برای رفع مشکلات فنی آزاد راه خرم‌آباد-
بروجرد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۷ ۰۲:۳۷:۱۸