از درگیری شدید در بیت امر تا بازداشت کودک فلسطینی ۱۴
ساله

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر از درگیری شدید در بیت امر تا بازداشت کودک فلسطینی ۱۴
ساله
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی از درگیری شدید فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی در شهرک بیت امر در شمال الخلیل خبر دادند.
براساس گزارش‌ها تا ساعات نیمه بامداد روز سه شنبه، حداقل ۱۱ فلسطینی در این درگیری‌ها زخمی شدند که حال دو نفر از آنان وخیم است.
همچنین گزارش‌ها از تنش‌ها در کرانه باختری حاکی از آن است که یک دختر بچه فلسطینی در حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به روستای حارس در مجاورت سلفیت زخمی شد. تصاویر این کودک فلسطینی را در یک مرکز درمانی در حالی که از ناحیه دست و پا باندپیچی شده است، نشان می‌دهد.
تنش‌ها در دیگر مناطق کرانه باختری نیز تا آنجا تداوم داشته که اشغالگران اسرائیلی یک کودک ۱۴ ساله فلسطینی را بازداشت کردند. گفته شده این کودک فلسطینی شامگاه دوشنبه پس از حمله صهیونیست‌ها به محله شویکه در شمال طولکرم بازداشت شده و نامش «عبدالرحمن احمد الزغل» است که ۱۴ سال بیشتر ندارد.
عملیات‌های مقاومت فلسطینیان در کرانه باختری هر لحظه رو به افزایش است و پیشتر «اور هیلر» خبرنگار نظامی شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که بیشترین چیزی که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی را نگران کرده، تبدیل شدن نابلس به جنین دوم است.
اگرچه رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان سعی دارند اوضاع امنیتی کرانه باختری را کنترل کنند، اما تنش بین فلسطینی‌ها و اشغالگران قدس روز به روز شدت می‌گیرد، تا جایی که مقامات صهیونیستی و آمریکایی نسبت به شروع انتفاضه جدید در این منطقه هشدار می‌دهند. سازمان امنیتی «شاباک» خواستار تشدید تدابیر امنیتی در شمال کرانه باختری شده و هشدار داده که کرانه باختری در حال خارج شدن از کنترل است و توصیه کرده که ارتش و سرویس‌های امنیتی تل‌آویو تدابیر امنیتی را پیش از اینکه اوضاع از کنترل خارج شود، تشدید کنند.
رسانه‌های اسرائیلی هم بارها تصاویری از صدها فلسطینی که با سنگ و گلوله به نیروهای اسرائیلی حمله می‌کنند، منتشر کرده و گفته‌اند که مبارزات دیگر متعلق به جنین یا نابلس نیست، بلکه این تصاویر از هر شهر و روستایی و حتی از توابع شهر قدس اشغالی هم دیده شده است. با این وجود دامنه فعالیت فلسطینی‌ها به سراسر کرانه باختری و قدس اشغالی کشیده شده است و مقامات اسرائیلی از انفجار اوضاع امنیتی بسیار نگران هستند. امیدوارم از خبر از درگیری شدید در بیت امر تا بازداشت کودک فلسطینی ۱۴
ساله
راضی بوده باشید.

از درگیری شدید در بیت امر تا بازداشت کودک فلسطینی ۱۴
ساله  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۹ ۰۲:۳۶:۵۶