ارتفاعات البرز برفی می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ارتفاعات البرز برفی می‌شود آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از ماندگاری آلاینده‌ها تا انتهای هفته در استان است.
وی بیان کرد: روز شنبه با گذر موج ناپایدار وزش باد، بارش پراکنده و کاهش آلاینده‌ها و در ارتفاعات مه آلودگی و بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با غبار و آلودگی هوا است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۳ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۴ متر بر ثانیه است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار و آلودگی هوا است.
بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۴ متر بر ثانیه است. امیدوارم از خبر ارتفاعات البرز برفی می‌شود راضی بوده باشید.

ارتفاعات البرز برفی می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۶ ۰۲:۳۹:۰۰