ارتش روسیه: آماده تخلیه ساکنان خرسون از منطقه هستیم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ارتش روسیه: آماده تخلیه ساکنان خرسون از منطقه هستیم به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از پایگاه النشره، ارتش روسیه از آمادگی برای تخلیه ساکنان شهر خرسون در شرق اوکراین خبر داد.
بر اساس این گزارش، ژنرال «سرگی سوروویکین» فرمانده عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین روز سه شنبه گفت که تلفات ارتش اوکراین روزانه بین ۶۰۰ الی هزار کشته و زخمی است.
این مقام نظامی روس افزود که نیروی هوایی روسیه بیش از ۳۴ هزار پرواز را در جریان عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین انجام داده است.
وی همچنین گفت که کی یف سعی دارد از سد پدافند روسیه بگذرد و تمام نیروهای ذخیره خود از جمله نیروهای دفاع منطقه‌ای غیر آموزش دیده را به کار گرفته است.
سوروویکین با اعلام آمادگی ارتش روسیه برای تخلیه ساکنان خرسون، افزود: در این شرایط، مأموریت اصلی ما حفظ جان و سلامت غیرنظامیان است. بنابراین ارتش روسیه در ابتدا و پیش از هر چیزی خروج امن ساکنان را تضمین خواهد کرد.
وی ادامه داد: کار بسیار دشوار است اما ما در هر صورت تلاش خواهیم کرد بیشترین میزان حفاظت از ساکنان غیرنظامی و نظامیان خود را انجام دهیم. بنابراین با هوشیاری و در وقت مناسب عمل می‌کنیم و باید تصمیمات دشواری اتخاذ نمائیم.
سوروویکین همچنین گفت که سامانه‌های موشکی هیمارس در خرسون تهدیدی خطرناک برای ساکنان غیرنظامی هستند و در صورتی که دشمن عمداً تأسیسات زیرساختی را بمباران کند مانع رساندن مواد غذایی و ایجاد مشکلات برای برق و آب می‌شوند.
وی در عین حال افزود: رهبران ناتو مدت هاست که از نیروهای مسلح اوکراین می‌خواهند بدون در نظر گرفتن تلفات چه در میان نیروهای اوکراینی یا غیرنظامیان، عملیات هجومی را به سمت خرسون انجام دهند. امیدوارم از خبر ارتش روسیه: آماده تخلیه ساکنان خرسون از منطقه هستیم راضی بوده باشید.

ارتش روسیه: آماده تخلیه ساکنان خرسون از منطقه هستیم  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۹ ۰۲:۴۰:۲۱