ارتباط فرهنگی بین شرق و غرب با محوریت سنندج و مشهد برقرار
شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ارتباط فرهنگی بین شرق و غرب با محوریت سنندج و مشهد برقرار
شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام سید محمد محسن دعایی شنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: این حرکت زیر سایه خورشید زمینه ساز نشر خوبی هاست و بالغ بر ۱۶ سال است که مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی تصمیم گرفته که حرم در حرم محصور نشود.
وی افزود: امسال ۳۱ کاروان به استان‌های مختلف کشور و ۱۰ کاروان به خارج از کشور اعزام می‌شود.
حجت الاسلام دعایی خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از ۲ هزار برنامه توسط این کاروان‌ها در نقاط مختلف برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: امام رضا کانون نورافشانی معنویت در دنیای معاصر هستند و ما از رسانه‌ها انتظار داریم که همه برنامه‌ها را در استان فرهنگ دوست و ولایت مدار پوشش دهند.
وی افزود: ایجاد فضای معنوی تراز مکتب اسلام و وحدت بین فرقه‌های اسلامی و همگرایی ملی از اهداف این کاروان معنوی است.
سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید در کردستان اعلام کرد: آستان قدس بنای خدمات اجتماعی دارد و در این راستا طرح هشت روز در بهشت را برای جوانان و نوجوانان در سراسر کشور اجرایی می‌کند و برای شرکت در این طرح تنها کافی است که جوانان و نوجوانان ایرانی عدد ۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۸۸ پیامک کنند.
وی افزود: در قالب این طرح طلاب و دانش آموزان مهمان آستان قدس می‌شوند و امیدواریم زمینه عضویت جوانان استان در این برنامه مهیا شود.
حجت الاسلام دعایی اظهار داشت: باید مودت اهل سنت به اهل بیت بیان شود و ظرفیت‌های فرهنگی ارتقا یابد. امیدوارم از خبر ارتباط فرهنگی بین شرق و غرب با محوریت سنندج و مشهد برقرار
شود
راضی بوده باشید.

ارتباط فرهنگی بین شرق و غرب با محوریت سنندج و مشهد برقرار
شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۲۸ ۰۲:۳۶:۵۶