اخبار نرخ بهره آمریکا «پیش‌خور» شده است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اخبار نرخ بهره آمریکا «پیش‌خور» شده است رحمان معصوم پور امیرآبادی، در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام، درباره علت افزایش قیمت انس طلا گفت: در مدت زمان چهار ساعته یک ناحیه مقاومتی داریم باید این مقاومت تعیین تکلیف شود، این ناحیه بین ۱۶۷۳ تا ۱۶۸۰ است. اگر قیمت بالاتر از ۱۶۸۳ دلار تثبیت شود.
امیرآبادی در ادامه گفت: خبرهای افزایش نرخ بهره قبلاً در بازار پیش‌خور شده بود، اگر قیمت طلای جهانی به سمت بالا حرکت کرده وبه ۱۶۸۳ دلار برسد و باز هم به سمت پایین بیاید می‌تواند در نقطه ۱۶۵۳ دلار حمایت شده و باز هم صعودی شود.
این تحلیلگر بازار جهانی برای پیش بینی طلا جهانی و شاخص جهانی دلار به سایت احکام گفت: در معاملات یکشنبه شب اگر در منطقه سیدنی و توکیوی ژاپن خبری باشد که مبنی بر تقویت ارزهای مقابل دلار بیاید منجر به ضعیف شدن دلار شود، این عامل می‌تواند شاخص دلار را تضعیف و انس طلای جهانی را تقویت کند. بازارسازها در بازار جهانی همیشه خبرها را برای بازارسازی انجام داده و اینگونه شاخص دلار را تقویت و یا تضعیف کنند.
امیرآبادی در پایان به سناریوهای ریزشی طلای جهانی اشاره کرده و افزود: سناریوهای نزول طلا نیز اگر خبرها مبنی بر تقویت دلار باشد فعال خواهد شد، در ماه‌های اخیر شاخص دلار به علت افزایش نرخ بهره تقویت شده و تقریباً نرخ بهره تا به امروز کارآیی خود را برای نزول طلا و رشد شاخص دلار از دست داده زیرا اخبار توسط بازار پیش‌خور شده است، البته اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای در نرخ بهره آمریکا توسط فدرال رزرو رخ دهد می‌توان انتظار داشت، انس طلا باز هم ریزشی به سمت پایین داشته و شاخص دلار جهانی تقویت شود. امیدوارم از خبر اخبار نرخ بهره آمریکا «پیش‌خور» شده است راضی بوده باشید.

اخبار نرخ بهره آمریکا «پیش‌خور» شده است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۶ ۰۲:۳۸:۳۹