اجرای طرح «لبخند مادری» در لرستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اجرای طرح «لبخند مادری» در لرستان مجید طایف در گفت و گو با خبرنگار سایت احکام با اشاره به اجرای طرح «لبخند مادری» در لرستان اظهار داشت: این طرح در راستای تشویق به فرزند آوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در استان در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش توزیع بسته‌های حمایتی در این راستا عنوان کرد: ارزش ریالی این بسته‌های حمایتی هر کدام پنج میلیون تومان است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان افزود: در رزمایش اول، ۵۰۰ میلیون تومان برای توزیع این بسته‌های حمایتی اعتبار هزینه شده است.
طایف در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در مرحله اول این بسته‌های حمایتی در شامل کالاهای مورد نیاز از نوزاد تا دو سال است تصریح کرد: همچنین مرحله دوم این رزمایش در سطح ۲۰۰ نفر از خانواده‌های دارای فرزند سوم به بالا خواهد بود.
وی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی در این مرحله به این خانواده‌ها خبر داد و عنوان کرد: سپرده گذاری بانکی برای فرزندان این خانواده‌ها، هر کدام به ارزش دو میلیون تومان در این مرحله صورت خواهد گرفت.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان ادامه داد: اختصاص بسته‌های «لبخند مادری» و همچنین اهدای کارت هدیه یک میلیون تومانی نیز برای این خانواده در نظر گرفته شده است. امیدوارم از خبر اجرای طرح «لبخند مادری» در لرستان راضی بوده باشید.

اجرای طرح «لبخند مادری» در لرستان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۷ ۰۲:۳۸:۲۷