اجرای طرح‌های ترافیکی در شهر جهانی عامل اصلی ترافیک شهری
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اجرای طرح‌های ترافیکی در شهر جهانی عامل اصلی ترافیک شهری
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مرتضی شایق در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: تنها موردی که طرح تفصیلی آن با پیشرفت بالای ۹۰ درصد اجرایی شده، شبکه‌های ارتباطی است.
وی با بیان اینکه ترافیکی که اکنون در سطح شهر یزد وجود دارد، به دلیل سوء مدیریت است، افزود: مشاور ترافیکی شهر برخی معابر را یک ‌طرفه اعلام کرده ولی جسارت اجرای آن وجود ندارد.
عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: این ترافیک اصلاً ربطی به دانشگاه و مدارس ندارد چرا که در ساعات عصر و شب هم ترافیک بسیار شدیدی در نقاط مختلف شهر وجود دارد.
شایق ادامه داد: شورای ترافیک استان باید طرح درستی در این رابطه ارائه کند و سپس این طرح با جدیت در سطح شهر یزد اجرایی شود.
وی تاکید کرد: همه شبکه‌هایی که در طرح تفصیلی شهر یزد دیده شده به صورت دقیق اجرا شده و ترافیک ارتباطی به این موضوع ندارد و اگر مدیریت ترافیک در سطح شهر یزد به درستی اجرا شود، مشکل حل می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به استفاده نکردن از حمل و نقل عمومی، بیان کرد: اتوبوس‌های شهرداری در حالی مسیرهای خود را بدون مسافر طی می‌کنند که همزمان ترافیک سنگینی در خیابان‌ها وجود دارد. امیدوارم از خبر اجرای طرح‌های ترافیکی در شهر جهانی عامل اصلی ترافیک شهری
است
راضی بوده باشید.

اجرای طرح‌های ترافیکی در شهر جهانی عامل اصلی ترافیک شهری
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۷ ۰۲:۳۸:۵۶